Klacht Bol.com: Bestelling nooit ontvangen en toch betalen

Klachtnummer
# 142150
Gebruiker
Fonzvermast
Datum
5 reacties

Details

De klacht

8601170220010

Een cd van Anouk en een ssd van Samsung .. waarde 87 euro word als briefpost verzonden..
Dit gaat in de verzending fout en arriveerd niet bij mij .
ten eerste ik vind dit erg jammer
te tweede bol.com had dit met track and trace moeten verzenden

toch gewoon schandalig

De oplossing

Betaling intrekken of gewenste artikelen met track en trace opnieuw verzenden

5 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste meneer Vermast,

    Hartelijk dank voor uw melding. We nemen deze in behandeling en komen er zo snel mogelijk bij u op terug.

    Vriendelijke groet,
    Floor van bol.com
  2. Auteur
    Fonzvermast
    Datum
    Zal me benieuwen ik voel me zeer teleurgesteld in bol.com

    Dure artikelen zouden altijd met track and trace moeten worden verzonden , scheelt hoop ergernis voor de verzendende partij..
    Zeker voor pakket van bijna 90 euro...
    Gewoon nalatigheid van bol.com.
  3. Auteur
    Fonzvermast
    Datum
    p.s. ik moet dure spullen ook met track and trace retourneren
  4. Auteur
    Fonzvermast
    Datum
    Zo ziet men wel hoe je als klant word behandeld geen reactie meer vanuit bol.com
  5. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste meneer Vermast,

    Ik verwijs u graag naar onze e-mail wisseling vorige week. Wij blijven bij ons standpunt.

    Met vriendelijke groet,
    Floor van bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen