Opgelost door Bol.com: Bestelling retour genomen door bol.com

bambam

Op 7 februari een aantal CD's besteld waar een levertijd van 5 tot 7 werkdagen op zit; over de status van de bestelling 20 feb contact gehad met bol.com. Op 21 feb opeens een mail in de mailbox dat de door mij geretourneerde artikelen zijn verwerkt. Huh?
Bol.com gebeld. Artikelen zijn inderdaad retour gekomen en verwerkt; de reden is niet te achterhalen; het pakket is in ieder geval thuis aangeboden. Bol.com kan niet achterhalen wat er gebeurd is.
Herzenden van de bestelling blijkt niet te kunnen; ik moet alles opnieuw bestellen (met waarschijnlijk weer een levertijd van 5 tot 7 werkdagen (maar eerst nog 24 uur wachten op het terugboeken van mijn waardebon)

Het is vreemd dat bol.com de reden van niet afleveren kan achterhalen. Pakket is nooit aangeboden; er moet dus een andere reden zijn waarom dit gebeurd is. Verder zou ik het wenselijk vinden dat bol.com in dit soort gevallen zelf actie onderneemt om de bestelling toch goed af te ronden en de tekst in de mail aanpast. Nu lijkt het erop dat ik de artikelen geretouneerd heb, terwijl ze niet eens bij mij aangeboden zijn.

Bol.com
    Beste heer/mevrouw,
    Wij hebben uw melding in behandeling genomen en nemen zo snel mogelijk contact met u op.
    Bol.com Webcare Team
    Ok, ik wacht af
    Bol.com
    Beste heer/mevrouw,
    Zojuist is er telefonisch contact geweest en zijn we samen tot een passende oplossing gekomen. Ik heb u een e-mail gestuurd om dit te bevestigen.
    Bol.com Webcare Team
    Alles prima door bol.com afgehandeld. Alle CD's zijn inmiddels binnen

Ook een klacht indienen over Bol.com?