Opgelost door Bol.com: Bestelling retour genomen door bol.com
Details
Klacht
Op 7 februari een aantal CD's besteld waar een levertijd van 5 tot 7 werkdagen op zit; over de status van de bestelling 20 feb contact gehad met bol.com. Op 21 feb opeens een mail in de mailbox dat de door mij geretourneerde artikelen zijn verwerkt. Huh?Bol.com gebeld. Artikelen zijn inderdaad retour gekomen en verwerkt; de reden is niet te achterhalen; het pakket is in ieder geval thuis aangeboden. Bol.com kan niet achterhalen wat er gebeurd is.
Herzenden van de bestelling blijkt niet te kunnen; ik moet alles opnieuw bestellen (met waarschijnlijk weer een levertijd van 5 tot 7 werkdagen (maar eerst nog 24 uur wachten op het terugboeken van mijn waardebon)
Gewenste oplossing
Het is vreemd dat bol.com de reden van niet afleveren kan achterhalen. Pakket is nooit aangeboden; er moet dus een andere reden zijn waarom dit gebeurd is. Verder zou ik het wenselijk vinden dat bol.com in dit soort gevallen zelf actie onderneemt om de bestelling toch goed af te ronden en de tekst in de mail aanpast. Nu lijkt het erop dat ik de artikelen geretouneerd heb, terwijl ze niet eens bij mij aangeboden zijn.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.