Opgelost door Bol.com: Bestelling te laat geleverd.

Gyzerdorf

Op vrijdag 27 juli heb ik om 16:45 uur twee cd's besteld bij Bol.com. Het was belangrijk dat ik deze cd's op zaterdag in handen zou hebben, omdat ze op zondagochtend mee moesten naar een verjaardag. Bij deze cd's stond vermeld dat deze beiden op voorraad waren, en aangezien ik deze ruim op tijd had besteld, ging ik er van uit dat "Op Voorraad. Voor 23:59 uur besteld, morgen in huis" ook zou betekenen dat ik deze cd's op zaterdag nog in de brievenbus zou krijgen.
Ik heb specifiek voor Bol.com gekozen vanwege de belofte dat ik de cd's binnen een dag in huis zou moeten hebben, maar aangezien het inmiddels al zondag is en ik deze nog altijd niet heb ontvangen, blijkt dat Bol.com en/of de verantwoordelijke bezorgingsdienst zich niet aan zijn woord heeft gehouden.
"Op Voorraad. Voor 23:59 uur besteld, morgen in huis" blijkt dus misleidend te zijn, wat natuurlijk erg jammer is.
Dankzij de gebroken belofte m.b.t. de levertijd vertrek ik weldra dus zonder de bestelde cd's, wat bijzonder vervelend is.

Omdat Bol.com niet heeft kunnen voldoen aan de gewenste en beloofde levertijd van een dag, waardoor ik met lege handen naar een verjaardag moet, is enige compensatie wellicht op zijn plaats.
In ieder geval zou het raadzaam zijn om geen misleidende reclame meer op Bol.com te plaatsen m.b.t. de levertijden. Als er gewoon vermeld stond dat het enkele dagen zou duren tot de producten konden worden geleverd, had ik de cd's namelijk wel ergens anders gekocht, en had dit probleem kunnen worden voorkomen.

Beste klant,

Dit is niet de service die u van bol.com kunt verwachten. Mijn excuses voor het ongemak. Uw klantgegevens zijn gevonden. Er wordt zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen.

Beste klant,

Mijn excuses voor het ongemak. Dit is niet de service die u van bol.com kunt verwachten. Uw klantgegevens zijn gevonden. Er wordt zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen.

Gyzerdorf
    Bedankt voor uw vlotte reactie. Dit is inderdaad niet de service die ik had verwacht. Helaas is het ondertussen al maandagavond en ik heb tot op heden nog altijd niets mogen ontvangen. Het is te betreurenswaardig dat een bestelling die binnen een dag bezorgd had moeten worden, er drie dagen later nog steeds niet is.
    Het is mijn hoop dat deze misstap alsnog naar tevredenheid kan worden afgesloten.
    Beste klant,

Wij hebben via de mail contact gehad en heb ik u een gepaste compensatie aangeboden. Ik sluit de klacht online. Mocht er verder nog iets zijn, dan kunt u altijd reageren op mijn e-mail.

Bedankt voor uw geduld en uw begrip en ik wens u nog een fijne dag verder.

Gyzerdorf

Ook een klacht indienen over Bol.com?