Opgelost door Bol.com: bestelling van 27 cadeaubonnen wordt niet uitgevoerd

H.M. Stokking

- 1 juli 2016 heb ik 27 cadeaubonnen bestellen, bestelnr 8775150910. Dit ging blijkbaar fout, en na telefonisch contact met bol.com en het per e-mail nasturen van de adressen, kon Bol.com de order nog niet uitvoeren. Bol annuleerde daarop (zonder mij te vragen) en ik kreeg mijn geld terug.
- 25 juli heb ik de cadeaubonnen opnieuw besteld, bestelnr 8792988470. Wederom ging het niet goed, wederom contact met de klantenservice. Nu zou onderzoek ingesteld worden, en ik zou worden teruggebeld. Dat gebeurde niet, uiteindelijk zelf weer nagebeld en ze zouden het in orde gaan maken.
- Ik kreeg een link waar ik de adressen zou kunnen invoeren, maar dat werkte niet. Ik wederom met Bol gebeld, maar kreeg geen oplossing: ze konden weer annuleren, of ik kan de 27 cadeaubonnen allemaal los bestellen, of fysiek versturen. Maar, dan moet ik een hoop moeite doen, ik wil gewoon dat Bol ze verstuurd. Ik nam geen genoegen en vroeg of ik iemand anders kon spreken (bijv. zijn baas), en toen hing hij op.

Ik wil graag dat Bol.com de 27 cadeaubonnen verstuurd, met de opmaak 'Bedankt' en de tekst 'Bedankt voor je bijdrage aan het VR experiment, excuus voor de vertraging van het toesturen van deze cadeaubon'. De 27 adressen kan ik per e-mail wederom aanleveren, als dat nodig is.

Bol.com
    Beste Hans,

Dat klinkt als een hoop gedoe! We nemen je melding in behandeling en gaan snel kijken wat we voor je kunnen betekenen.

Groet, Jade van bol.com
    Bol.com
    Beste Hans,

Ik heb je een e-mail gestuurd met de cadeaubonnen en een begeleidende tekst. Ik hoop dat het probleem hiermee opgelost is. Mocht je toch nog vragen hebben, dan verzoek ik je om te reageren op die e-mail en dan pak ik het uiteraard weer zo snel mogelijk op.

Groet, Jade van bol.com
    H.M. Stokking
    De oplossing was mij 27 losse cadeaubon-codes sturen. De oplossing werkte wel, kostte me wat moeite maar veel minder dan alles los bestellen. Er is een opvallend groot verschil tussen hoe Jade mij hielp en hoe de helpdesk mij te woord stond, je kunt blijkbaar beter uitzondering zijn. Wel jammer dat Bol geen gebaar maakte op eoa manier voor alle gedoe: het resultaat klopt nu wel, maar ik hou er een wrang gevoel aan over.