Klacht Bol.com: Bestelling via Bol.com bij externe partij Beste Keus

DJ

Begin december een stofzuiger FC9302 besteld via Bol.com bij Beste Keus. Betaald, waarna ik bevestiging per e-mail kreeg van Bol.com dat ik de FC9302 had aangeschaft. Direct erna bevestiging vanuit Beste Keus dat ik een FC9310 had aangeschaft. Paar dagen later kreeg ik de verkeerde stofzuiger binnen.
Beide partijen gebeld dat 't verkeerde product was geleverd en gevraagd wat nu? (i.v.m. retourkosten >10kg). Service is/was belachelijk slecht bij beide partijen in beginsel, namelijk naar elkaar wijzen en mij niet helpen. Uiteindelijk na doorvragen kwam ik erachter dat een code (op de site) niet klopte. Aangegeven dat ik dit als klant belachelijk vind dit zelf te moeten uitzoeken en dat er nog steeds niks is opgelost. Na weer 10x heen en weer bellen (tijd & geld, kijk maar naar helpdesk Beste Keus) heeft Beste Keus gezegd dat deze kosten vergoed worden door Bol.com (zij onderling afgesproken). Nu (14 jan) nog niks ontvangen behalve wat onbegrepen e-mails. Slechte service Bol.com!

Vergoeding van de retourkosten op zijn minst aangezien er een verkeerd product is geleverd wat ik niet heb besteld. Het mag niet zo zijn dat ik hier zelf, als consument voor opdraai!

Daarnaast hoort een iedere klant koning te zijn, ook indien er een overschot is aan klanten. De service mag een stuk beter, zeker als het gaat om een bestelling via de website via een andere partij. Nu wordt ik, de klant, in het luchtledige gelaten. De meeste mensen zullen deze €12,40 voor lief nemen en niet de moeite doen voor een klacht. Voornamelijk principieel dien ik deze klacht in. Tevens moet men dus uitkijken voor een bestelling via een externe partij. Als de detaillist iets verkeerd doet, kan je er zelf op achteruitgaan. Een slechte zaak als je het mij vraagt!
Trouwens, wat is €12,40 voor een bedrijf als Bol.com of Beste Keus (bij wie de fout ligt)? Is dit een besmet netwerk waard? Tot nu toe was ik tevreden, uiteraard is dit volledig veranderd.

Bol.com
    Geachte heer,Wij hebben uw melding in behandeling genomen en komen hier zo snel mogelijk op terug.Met vriendelijke groet,
    Bol.com Webcare team