Opgelost door Bol.com: Bestelnummer 1134510599 niet ontvangen.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 472521
Gebruiker
JimmyD
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik zou een pakket hebben moeten ontvangen op 19 augustus en tot op heden nog niks gekregen. Mijn betaling moet op 30 augustus betaald zijn, maar dat ga ik niet doen als ik niks ontvang. De laatste tijd gebeurd het te vaak dat bepaalde bestellingen veel te laat worden geleverd en ben nu niet snel van plan om nog eens bol.com te gebruiken. Ik had het artikel nodig voor een verjaardag samen met een paar schoenen die via een ander bedrijf wel een dag later werden bezorgd. Maar als je het mij nu eerlijk vraagt mogen ze dit artikel gewoon in hun .... stoppen.

De oplossing

gewoon zeer spoedig zorgen voor bezorging en de uiterste betaal datum verlengen, en als ik het na 30 8 2020 nog niet heb hoef ik het ook niet meer.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
JimmyD
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het te betalen bedrag is stop gezet, dus bol.com heeft het zeer goed opgelost.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen