Klacht Bol.com: betaalwijzen

Klachtnummer
# 43657
Gebruiker
nadia
Datum
2 reacties

Details

De klacht

mijn vriend wilde iets kopen via acceptgiro.heeft geen schulden of niets maar kan niet met acceptgiro betalen.waarom bieden jullie het dan gvd aan mijn vriend heeft geen internet bankieren dus hij moet dat wel zo doen,wat een service en hoe ik kan zien ben ik niet de enigste

De oplossing

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Geachte mevrouw Hannak, Wij begrijpen dat u niet tevreden bent over de service van bol.com. Onze excuses hiervoor. We hebben uw melding in behandeling genomen. Wij nemen hierover zo spoedig mogelijk contact met u op.Met vriendelijke groet, bol.com Webcare
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Geachte mevrouw,Zojuist is er telefonisch contact geweest met u over uw melding.Met vriendelijke groet,
    Bol.com Webcare Team

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen