Klacht Bol.com: Betalen met cadeaubon.

Klachtnummer
# 451587
Gebruiker
S.073
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Achteraf betalen met cadeaubonnen.
Ik vindt dat als je een cadeaubon krijgt de instructies bij de cadeaubon moet staan. Anderen vinden misschien dat je van tevoren moet kijken hoe het werkt. Maar aangezien je op de site optie achteraf betalen kunt kiezen.
Vindt ik dat je hier ook best voor gewaarschuwd mag worden. Nu zit ik dus met cadeaubonnen te kijken. En dit keer was de aankoop slipper die zijn nu al gedragen. Dus kan ik ze ook niet retour sturen om het vervolgens opnieuw te bestellen en te betalen. Vindt het onzin want uiteindelijk is het nog steeds geld wat ik kreeg. En staat het nu op mijn account maar kan ik er dus niks mee doen tot ik iets anders bestel. Nu heb ik verder nooit klachten maar vindt dit echt super balen!

Gewenste oplossing

Graag betaal ik alsnog met cadeaubon want geld blijft geld!

1 reactie

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen