Opgelost door Bol.com: Betaling met cadeaubon niet mogelijk

c.pleging

Ik heb cadeaubonnen van Bol.com met een totale waarde van 70 euro. Ik wilde een Belkin apparaat kopen voor handsfree bellen in de auto en bedacht dat ik dat van de cadeaubonnen kon kopen. Ik wist alleen niet zeker of ik het juiste artikel had bedacht.

Het terugstorten van een tegoed van een cadeaubon gaat niet altijd even goed bij Bol.com. Daarom besloot ik het artikel te bestellen en wanneer het goed was zou ik het meteen betalen.

Het artikel is ontvangen en ik ben er blij mee. Dus wilde ik de betaling van 40 euro gaan regelen. Tot mijn grote verbazing kan achteraf niet meer betaald worden met een cadeaubon.
Helaas is het enige wat het bedrijf zegt 'dat kan niet meer' en 'het spijt ons'. Maar ik vind het een vreemde gang van zaken..! De cadeaubonnen staan net als de factuur op mijn account. Dan is het toch gewoon 'wegstrepen'. Ik begrijp niet waarom ik niet met de cadeaubonnen kan betalen.

Graag betaling met cadeaubonnen mogelijk maken

Bol.com
    Geachte mevrouw,Wij hebben uw klacht in behandeling genomen.Deze week krijgt u een inhoudelijke reactie op w klacht.Met vriendelijke groet,
    bol.com webcare team
    Bol.com
    Geachte mevrouw,Vandaag hebben wij per e-mail een oplossing geboden.Wij hopen dat uw klacht naar tevredenheid is opgelost.Met vriendelijke groet,
    bol.com webcare team
    c.pleging
    Ik ben zeer tevreden met de oplossing die is geboden en de snelheid waarmee dit is opgelost!

c.pleging

Ook een klacht indienen over Bol.com?