Klacht Bol.com: Betaling voor een niet ontvangen boek

Klachtnummer
# 31500
Gebruiker
Mmjonkman
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Begin juni heb een een tweede hands boek besteld via Bol.com. Deze heb ik nooit ontvangen. In die periode heb ik nog 4 boeken, zowel nieuw als tweedehands besteld en wel ontvangen. Na mijn vakantie, op 5-8 krijg ik een herinnering per post voor het niet ontvangen boek. Meestal betaal ik de rekeningen die ik opgestuurd krijg met het boek, maar deze is er tussen door geglipt vanwege het niet ontvangen van het boek en dus ook de rekening. Per mail heb ik wel rekeningen ontvangen, maar deze staan tussen de vele reclame uitingen van bol.com en heb ik niet opgemerkt. Afgelopen week ben ik in contact geweest met bol.com en zij zeggen aanvankelijk dat ik maar even moet afwachten op de reactie van de boekenverkoper (die ik een mail had gestuurd). Vandaag krijg ik bol.com echter aan de telefoon en die zeggen dat ik wel moet betalen en dat ze niets meer voor me kunnen. Dit omdat de termijn van 21 dagen verstreken is. Betalen of anders incasso. Dat heb ik toen maar gedaan: 33,99 voor een niet g

De oplossing

Terugbetaling van de betaalde 33,99. En excuses voor de botte telefoonbenadering van de tweede persoon van klantenservice.

3 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Geachte mevrouw Jonkman,
    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.
    Met vriendelijke groet,
    bol.com
  2. Auteur
    Mmjonkman
    Datum
    OK ik wacht het af. Zo moeilijk kan het niet zijn.
  3. Auteur
    Mmjonkman
    Datum
    Kreeg van BOL.com een met de hand geschreven excuuskaartje en het niet ontvangen boek. Daar ben ik blij mee. Wat steekt is dat ik uiteindelijk wel 33,99 heb betaald voor een boek dat het echt niet waard is. Het is namelijk een afgeschreven bibliotheekboek. Ondanks dat waardeer ik de moeite die ze hebben genomen.

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen