Klacht Bol.com: betalingsherinering terwijl rekening is betaald

Foxy

Ik heb bij Bol.com een cd betseld en ontvangen. Rekening is door dochter via internet bankieren betaald maar ze blijven volhouden dat er niet is betaald.
Doe dit wel vaker dat zij voor mij betaald en nooit problemen gehad maar bij bol.com dus wel.

Dat ze de rekening afboeken als betaald want dit is wel gedaan door mijn dochter

Foxy
    Nu moet ik weer contact opnemen via de mail. om gek van te worden heb al diverse mails gestuurd ook mijn dochter heeft haar bankafschrift gemaild maar noppes. Voor mij geen bol.com meer.
    Bol.com
    Beste heer/mevrouw,Ik kijk graag wat ik voor je dochter kan betekenen. Aan de hand van de gegevens bij deze klacht, kan ik helaas geen bestelling of correspondentie vinden. Daarom vraag ik je vriendelijk om het betreffende bestelnummer te vermelden bij de gegevens van deze klacht. Zodra het bestelnummer vermeld is, zoek ik de gegevens er graag bij. Groeten,
    Priscilla van bol.com
    Beste heer/mevrouw,

Priscilla heeft gevraagd of je ons een bestelnummer kunt sturen van de bestelde cd. Aan de hand van de gegevens op deze website kunnen wij de door jousw dochter bestelde cd niet vinden. Nu heb ik je een e-mail gestuurd naar het e-mailadres wat is gekoppeld aan het account wat op het adres staat wat je op deze website doorgeeft.
    Jouw reactie zie ik graag tegemoet.
    Groeten,
    Jolanda
    Beste heer/mevrouw,

Tot op heden heb ik het betreffende bestelnummer niet ontvangen. Ik ga deze klacht sluiten. Als je nog graag eactie wilt, stuur dan een reactie op de e-mail die op 10 juni naar je is gestuurd.
    Ik hoor graag van je.
    Jolanda

Ook een klacht indienen over Bol.com?