Klacht Bol.com: Bewering klantenservice dat het scherm van mij een kaarsrechte scheur heeft door mijn toedoen

Mandy

Klantenservice beweert dat mijn telefoonscherm een kaarsrechte scheur heeft gekregen door gebruikersschade maar dat is niet zo. Ik heb gezegd dat zij volgens de wet moeten bewijzen dat dit gebruikersschade is omdat het toestel nog maar 3 maanden oud is. Maar klantenservice zei dat ze dat helemaal niet hoeven en dat het heel vervelend is maar ze kunnen er niks aan veranderen omdat de fabrikant dit nu eenmaal zegt. Ik moet nu zelfs onderzoekskosten betalen en ik kon maar beter betalen zei ze want dat kon flink oplopen 😱 Als ik het toestel echt zou hebben laten vallen was ik wel naar de telefoonreparateur op de hoek gegaan en had ik hem binnen een uurtje terug en was ik veel minder kwijt. Het toestel kost 165 euro en de reparatie van het scherm ongeveer 120 euro via bol.com. Nu ben ik al tijden mijn toestel kwijt en moet betalen voor niks. Klantenservice zou mij iets laten weten want het zou 2 werkdagen duren voordat ze een antwoord hebben maar hoorde niks. Uiteindelijk na 4 werkdagen zelf maar contact opgenomen maar ik kreeg exact hetzelfde antwoord. Ik heb gevraagd om een rapport waaruit blijkt dat het gebruikersschade is krijg ik ook niet was haar antwoord. Ik vind het echt schandalig en ik ga echt nooit meer iets bestellen via bol.com want heb je een probleem dan doen ze niks om je te helpen.

Ik wil dat het fatsoenlijk opgelost wordt en ik wil helemaal niks betalen omdat het geen gebruikersschade is. En als zij dit wel blijven beweren wil ik een rapport waar in staat dat het scherm door mijn toedoen kaarsrecht is gescheurd

Bol.com
    Beste Mandy,

Dank voor je bericht! Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Sheriva van Bol.com
    Bol.com
    Beste Mandy,

Dank voor je bericht! Wij hebben zojuist de situatie bekeken en wij blijven bij ons standpunt. Excuses!

Sheriva van Bol.com

Mandy
Helemaal geen oplossing want ik heb pech zegt Bol.com Ze leggen de schuld bij de fabrikant terwijl ik met Bol.com een overeenkomst heb. Voor mij nooit geen bol.com meer want de arrogantie is te erg en beloftes van de klantenservice die zij niet nakomen heb ik nog nooit meegemaakt.

Ook een klacht indienen over Bol.com?