Opgelost door Bol.com: Bezorgafafspraak niet nagekomen.
Details
Klacht
Wasmachine zou maandag geleverd worden. Wegens Corona maatregelen moest ik mijn oude apparaat aan de deur zetten. Omdat ik alleenstaand ben en niet sterk genoeg, heb ik tegen betaling iemand geregeld die het toestel voor de deur heeft gekregen. Vervolgens zou die persoon het nieuwe toestel aansluiten. ‘S morgens nog gebeld voor een tijdsindicatie. Die had mevrouw niet maar zou s’ middags zijn. Rond 2 uur heb ik weer gebeld want ik had nog geen tijdsindicatie. Blijkt dat mijn bezorgopdracht “is blijven hangen”. Nu heb ik voor niks de kosten gemaakt voor de klusjesman die wilde helpen. Daarnaast moet ik hem woensdag weer inhuren. Ik ben extreem teleurgesteld in deze tegenvaller.Gewenste oplossing
tegemoetkoming.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.