Opgelost door Bol.com: Bezorgafafspraak niet nagekomen.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 443866
Gebruiker
B.G
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Wasmachine zou maandag geleverd worden. Wegens Corona maatregelen moest ik mijn oude apparaat aan de deur zetten. Omdat ik alleenstaand ben en niet sterk genoeg, heb ik tegen betaling iemand geregeld die het toestel voor de deur heeft gekregen. Vervolgens zou die persoon het nieuwe toestel aansluiten. ‘S morgens nog gebeld voor een tijdsindicatie. Die had mevrouw niet maar zou s’ middags zijn. Rond 2 uur heb ik weer gebeld want ik had nog geen tijdsindicatie. Blijkt dat mijn bezorgopdracht “is blijven hangen”. Nu heb ik voor niks de kosten gemaakt voor de klusjesman die wilde helpen. Daarnaast moet ik hem woensdag weer inhuren. Ik ben extreem teleurgesteld in deze tegenvaller.

Gewenste oplossing

tegemoetkoming.
Geboden oplossing
Een tegoedbon.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen