Klacht Bol.com: Bezorging artikel vindt 2 dagen op een rij niet plaats, ondanks mail van Bol.com over tijdstip bezor

Gebruiker1551917758

Op 26-8 zou een artikel bezorgd worden. Niets bezorgd en geen bericht door bezorger achter gelaten. Krijg mail van Bol.com op 26-8 om 21.26 uur dat dan op 27-8 tussen 20.55 en 21.30 uur bezorgd zou worden. Niets bezorgd en wederom geen bericht van de bezorger. Wanner op site bezorger track en trace nummer wordt ingevoerd, wordt alleen aangegeven dat op 27-8 bezorgd wordt. Nu onbekend of artikel nog geleverd wordt of wanneer dat het geval zou zijn.

1. Duidelijke informatie geven wanneer het artikel dan wel bezorgd wordt.
2. Waarom stuurt Bol.com per mail een tijdstip voor de 2de bezorgpoging terwijl er niet bezorgd wordt?
3. Waarom wordt door Bol.com aangegeven dat het artikel de 26ste bezorgd zou worden, terwijl dat zelf op de 27ste nog niet het geval is?

Gebruiker1551917758
Er is vanuit Bol.com geen oplossing aangeboden. Heb daarom gebruik gemaakt van het herroepingsrecht. Communicatief faalt Bol op niet alleen dit punt.

Ook een klacht indienen over Bol.com?