Klacht Bol.com: Bezorging artikel vindt 2 dagen op een rij niet plaats, ondanks mail van Bol.com over tijdstip bezor

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 474280
Gebruiker
Gebruiker1551917758
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 26-8 zou een artikel bezorgd worden. Niets bezorgd en geen bericht door bezorger achter gelaten. Krijg mail van Bol.com op 26-8 om 21.26 uur dat dan op 27-8 tussen 20.55 en 21.30 uur bezorgd zou worden. Niets bezorgd en wederom geen bericht van de bezorger. Wanner op site bezorger track en trace nummer wordt ingevoerd, wordt alleen aangegeven dat op 27-8 bezorgd wordt. Nu onbekend of artikel nog geleverd wordt of wanneer dat het geval zou zijn.

De oplossing

1. Duidelijke informatie geven wanneer het artikel dan wel bezorgd wordt.
2. Waarom stuurt Bol.com per mail een tijdstip voor de 2de bezorgpoging terwijl er niet bezorgd wordt?
3. Waarom wordt door Bol.com aangegeven dat het artikel de 26ste bezorgd zou worden, terwijl dat zelf op de 27ste nog niet het geval is?

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gebruiker1551917758
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is vanuit Bol.com geen oplossing aangeboden. Heb daarom gebruik gemaakt van het herroepingsrecht. Communicatief faalt Bol op niet alleen dit punt.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen