Opgelost door Bol.com: Bezorging reeds meerdere malen negatief ( Geen bezorging) ondank adresvermelding

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 576675
Gebruiker
W.A.G. Hoogeveen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Levering via Post NL.
Ik heb op woensdag 12 jan. een aardappelpers besteld.
Krijg een melding dat hij verzonden wordt en dat ik hem donderdag mag ontvangen
Bezorging met Track & Trace.
Krijg ook bericht dat de bezorger onderweg is (donderdag) om 13:17 uur
Verwachte levering tssen 15:45 en 17:45 uur.
Hier staat ook een Tr. & Tr. code bij.
Als ik die open schetst het mijn verbazing : ik moet het pakket maar af gaan halen. Het pakket KAN IK AL GAAN AFHALEN VANAF 15:00 uur. Dit kan toch niet. Dit is de 4e of zelfs 5e keer dat ik wel thuis ben en blijf aangaande de bestelling en dat ze het gewoon bij een afhaaladres dumpen..
Dat moet verd..... afgelopen zijn. Zijn wij in Tilburg Heikant paria's .voor Post-NL ??
bestelnummer is 1318148004.

De oplossing

U mag mij hierover bellen. Ik ben zeer teleurgesteld
06--54787248

1 reactie

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste W.A.G. Hoogeveen,

    Bedankt voor jouw bericht.
    Zojuist hebben wij elkaar telefonisch gesproken en zijn tot een oplossing gekomen.

    Met vriendelijke groet,
    Natalya van bol.com

Uiteindelijke oplossing

Auteur
W.A.G. Hoogeveen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Leuk en fijn de er een reactie en oplossing van Bol.com kwam. Zeer tevreden hierover. Van Post.nl hoor je niets !!
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen