Klacht Bol.com: Bij Bol Beloofde retour? Vergeet het maar.

treeg gnibbel

Wij bestelden bij Bol.com een door Consumentenwinkel.nl geleverde keukenmachine. En wel onder het beding dat die binnen 30 dagen gratis geretourneerd mocht worden.
De machine is keurig geleverd, maar beviel ons niet vanwege het enorme lawaai. We stuurden de machine etc. na 4 dagen terug in de originele verpakking en, om die niet te beschadigen, die doos opnieuw verpakt in een verhuisdoos.
8 dagen daarna ontvingen we van Bol.com bericht:
“Beste g.,
Onlangs heb je via bol.com een artikel gekocht bij consumentenwinkel.nl en weer teruggestuurd. Deze verkoper heeft ons laten weten dat het artikel niet kan worden teruggenomen. Het spijt ons dat het retourneren niet is gegaan zoals verwacht.”

Van Consumentenwinkel.nl ontvingen we eenzelfde bericht: zonder opgaaf van redenen was onze retourzending geweigerd. En werd aangekondigd dat het pakket zou worden teruggezonden.
Wij hebben bij Bol.com en Consumentenwinkel ons daarover beklaagd, maar tot op heden geen reactie gekregen.
We willen dat de retourzending niet retourgezonden wordt en dat de betaalde € 84,95 terugbetaald wordt.
Reden om deze klacht nu op uw forum te plaatsen onder de kop; “Bij Bol Beloofde retour? Vergeet het maar”.

We willen dat de retourzending niet retourgezonden wordt en dat de betaalde € 84,95 wordt teruggestort.

Bol.com
    Beste klant, ik zie dat deze klacht dubbel geplaatst is. De melding onder nummer 338773 wordt in behandeling genomen, deze zal ik vast sluiten.

Manon van bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?