Opgelost door Bol.com: Bij fout online betalen, korting cadeaukaart kwijt

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 314593
Gebruiker
Profielnaam al in gebruik
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik wilde bij bol.com iets bestellen en ik vulde daarbij de code van mijn cadeaukaart in. Bij het betalen ging er iets mis - geen idee wat. Dus ik deed een tweede poging: ik plaatste dezelfde bestelling opnieuw met de code van mijn cadeaukaart. Die bleek nu ineens niet meer geldig zijn! Zo maar 30 Euro kwijt! Bij een live chatgesprek kreeg ik te horen dat dit niet te herstellen was.
Wat is dit een slechte service! Ik heb recht op die korting! Daarvoor heeft iemand betaald. Dit is onacceptabel!

De oplossing

Het enige wat is wil, is dat ik dit product met die korting van 30 Euro kan kopen.

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste klant,

    We hebben dit bericht gelezen en nemen zo snel mogelijk contact met je op.

    Met vriendelijke groet,
    Manon van bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste klant,

    Ik zie dat de cadeaubon inmiddels weer is opgewaardeerd. Deze kunt u gebruiken bij uw volgende bestelling.

    Het opwaarderen van een cadeaubon kan een aantal uren duren.
    Mijn excuses voor de verwarring.

    met vriendelijke groet,
    Manon van bol.com

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Profielnaam al in gebruik
Datum
Uiteindelijke oplossing
Mijn cadeaubon was weer geldig! Prima service dus!
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen