Klacht Bol.com: Bij retourmelding geen na 2 1/2 maand geen geld retour gekregen
Details
Klacht
-18 juli retourmeldings bevestiging gekregen- Is nooit een tablet bezorgd wegens poststaking.
- Ter goeder trouw niet gecontroleerd of bedrag retour is gestort
- 4 okt ontdekt dat nooit terug is gestort
- Over gebeld en gemaild
- 5 oktober bevestiging van bol.com door "Sacha" dat via track and trace is achterhaald dat de tablet nooit is aangekomen en wij dus geen retour bewijs hebben. Binnen 5 werkdagen bedrag retour op rekening
- 9 okt wederom mail van bol.com vis "Sascha" dat we een retour bewijs moeten sturen
- Gelijk gebeld met bol.com en met Steven de Jong gesproken, voor eind van de middag bericht terug. Is niet gebeurd
- Wederom gebeld en met veel pijn en moeite de situatie helder kunnen maken. Wordt nu wederom binnen 5 werkdagen geld gestort
- Rente en telefoonkosten wordt van tafel geveegd.
Waarom moet ik er zelf telkens achteraan en wordt niet gewoon gedaan wat is beloofd? Waarom krijg ik zoveel verschillende mail, met evenveel verschillende antwoorden?
Gewenste oplossing
Binnen de afgesproken termijn, uitgaande van maandag 5 oktober, binnen 5 werkdagen geld retour, met rente en telefoonkosten vergoedingBol.com mag er flink aan trekken om mij nog enigszins een klein beetje goed gevoel te geven.....
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.