Klacht Bol.com: Bij retourmelding geen na 2 1/2 maand geen geld retour gekregen

Ester Esselink

-18 juli retourmeldings bevestiging gekregen
- Is nooit een tablet bezorgd wegens poststaking.
- Ter goeder trouw niet gecontroleerd of bedrag retour is gestort
- 4 okt ontdekt dat nooit terug is gestort
- Over gebeld en gemaild
- 5 oktober bevestiging van bol.com door "Sacha" dat via track and trace is achterhaald dat de tablet nooit is aangekomen en wij dus geen retour bewijs hebben. Binnen 5 werkdagen bedrag retour op rekening
- 9 okt wederom mail van bol.com vis "Sascha" dat we een retour bewijs moeten sturen
- Gelijk gebeld met bol.com en met Steven de Jong gesproken, voor eind van de middag bericht terug. Is niet gebeurd
- Wederom gebeld en met veel pijn en moeite de situatie helder kunnen maken. Wordt nu wederom binnen 5 werkdagen geld gestort
- Rente en telefoonkosten wordt van tafel geveegd.
Waarom moet ik er zelf telkens achteraan en wordt niet gewoon gedaan wat is beloofd? Waarom krijg ik zoveel verschillende mail, met evenveel verschillende antwoorden?

Binnen de afgesproken termijn, uitgaande van maandag 5 oktober, binnen 5 werkdagen geld retour, met rente en telefoonkosten vergoeding
Bol.com mag er flink aan trekken om mij nog enigszins een klein beetje goed gevoel te geven.....

Bol.com
    Beste Ester,
    We hebben je klacht in behandeling genomen en komen er spoedig bij je op terug.
    Groet, Kirsten van bol.com
    Ester Esselink
    In een telefonisch gesprek zijn we er in zoverre uit gekomen dat het geld retour wordt gestort. Er werden vragen gesteld waarbij ik geen fijn gevoel kreeg. Ik was al gefrustreerd en als er dan steeds uitleg komt in veel woorden over het waarom bol.com niet fout zat, werd dat er niet beter op. Genoeg geweest was "Sorry mevrouw dat het zo gelopen is, we storten het geld retour en gaan uitzoeken wat beter kan". Bol.com heeft me een cadeaubon aangeboden. Die hoef ik niet, was niet uit uit op geld.
    Bol.com
    Beste Ester,
    Vandaag hebben we telefonisch contact gehad. Per e-mail heb ik ons telefoongesprek bevestigd.
    Groet, Kirsten van bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?