Opgelost door Bol.com: Bijzonder laag nivea van de klachtenmedewerker, dwz als ik de 4x hetzelfde verhaal moet uitleggen

angry Opgelost

Vooraf 800,00 euro storten en geen product ontvangen volgens gedane bestelling

Het volledige verslag lezen en misschien begrijpen waar het mis gaat??
Al hoewel ik mij afvraag of dat niveau aanwezig is?? Anders had ik niet 5x hetzelfde verhaal moet doen??

Alleen al de opmerking met een foto sta je sterker??? Ik heb er 4 opgestuurd wil je er nog duizend??

Beste meneer, mevrouw,

Wat een ontzettend vervelende en langdurige situatie.
    Ik zie dat er foto's zijn gestuurd en dat deze case is doorgestuurd naar de verkoper. Hij zal contact met u opnemen om dit te bespreken. Mijn excuses dat uw berichten niet gelijk begrepen zijn, dit had misschien een hoop frustratie gescheeld.
    Ik neem deze klacht in behandeling en zit bovenop de verkoper om te kijken of hij dit zo snel mogelijk en naar tevredenheid afhandeld.

Manon van bol.com
    RVB
    En nog geen zicht op retour van de 800 euro.
    wel veel van hetzelfde dat men er druk mee is.
    Goedemorgen,

Het klopt dat mijn collega's er erg druk mee zijn. Ik zie dat het bedrag voor u is gecrediteerd. Dit is zaterdag gebeurd, maar vanwege het weekend wordt dit later verwerkt. Ik verwacht dat het bedrag morgen op uw rekening is bijgeschreven.

Manon van bol.com
    Beste klant,
    Het bedrag is bij ons op 25 september afgeschreven, ik ga er vanuit dat dit inmiddels bij u is bijgeschreven.

Ik sluit deze case

RVB
het geld is na veel getouwtrek gestort.

Ook een klacht indienen over Bol.com?