Opgelost door Bol.com: Black friday.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 197916
Gebruiker
Lauravan den haspel
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Bestelling geplaatst op black friday voor de PlayStation 4 met 2 controllers. Zaterdag zou het geleverd worden maar de bestelling was opeens geannuleerd. gebeld met de klantenservice en zou binnen 1 a 2 werkdagen wat terug horen. Dezelfde avond nog een mail gekregen dat de PlayStation word geleverd op maandag. Maandag blijkt dat de bestelling geannuleerd blijft dus nogmaals de klantenservice gebeld en zeggen dat het een aanbieding was en nu is het product uitverkocht. Echter toen ik heb bestelde stond er dat het product op voorraad was. De PlayStation komen nog wel binnen voor de alleen bol.com weet niet waneer en de controllers verkopen ze los. Dus hoe moeilijk is het om te beloven als de PlayStation + 2 controllers binnen komen dat de bestelling alsnog geleverd word.

De oplossing

Product word als nog geleverd tegen de prijs die ik heb betaald.

3 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste Laura,

    Wat vervelend dat je bestelling is geannuleerd. We hebben je gegevens gevonden en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.

    Met vriendelijke groet,
    Roos van bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste Laura,

    We hebben elkaar net gesproken en zijn tot een oplosisng gekomen.

    Groetjes,
    Jolanda van bol.com
  3. Auteur
    Lauravan den haspel
    Datum
    Helaas kon bol.com mij via de klantenservice geen oplossing bieden behalven een kortings bon van €10. Gelukkig heeft bol.com dankzij deze saait toch aangezet om met een oplossing te komen. Bol.com heeft mij bestelling van black friday als nog aangeboden tegen dezelfde actie prijs.
    Bedankt bol.com.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Lauravan den haspel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen