Klacht Bol.com: boek besteld en nooit ontvangen maar wel betalen

nikita26

Ik heb in okt 2013 een boek besteld via bol.com bij een externe verkoper. Dit boek heb ik nooit ontvangen. de externe verkoper zegt dat hij meteen na mijn bestelling heeft gemeld aan bol.com dat het boek al verkocht was en of hun deze van mijn bestelijst wilden verwijderen. Dit hebben ze dus niet gedaan en ze hebben mij overgedragen aan een incassobureau. ik heb meerdere malen telefonisch contact gezocht met bol.com. ze konden niets voor mij betekenen ik moest maar bezwaar doen bij hun incassobureau. het boek was 6.99 met incassokosten nu 28.04 euro. wel kreeg ik een tegoedbon van 6.99 waarmee ze hun fout al toegaven. vandaag logde ik in bij bol.com en de tegoedbon is verdwenen en mijn bestelgegevens ook. geen manier van doen dit! kortom ik mag betalen voor een product die ik nooit ontvangen heb en de fout bij hun ligt!

ik wil dat de incassokosten worden ingetrokken!

Bol.com
    Geachte mevrouw,Wij hebben uw melding in behandeling genomen en komen hier zo snel mogelijk op terug.Met vriendelijke groet,
    Bol.com Webcare team
    Bol.com
    Geachte mevrouw,Zojuist bent u per e-mail geinformeerd.Met vriendelijke groet,
    Bol.com Webcare team
    nikita26
    Ik noem dit niet afhandelen! U stuurt mij van het kastje naar de muur en dwingt mij iets te betalen wat ik nooit gekregen heb en doet ook nog eens net alsof het mijn fout is! jullie hebben die bestelling niet geannuleerd toen de externe verkoper u vertelde dat het bok al verkocht was aan een ander. vervolgens gaat u hem daarna ook nog het boek betalen, en het dan op mij verhalen! schofterig word ik hier behandeld!
    ik betaal helemaal niets aan de accountor group, laat het maar meteen voorkomen
    nikita26
    wederom contact gehad met de incasso van bol.com, accountor group. Mijn bezwaar is afgewezen op grond van geen geldige correspondentie tussen mij en de externe verkoper. Ik heb hun meerdere malen de mails verstuurd waarin duidelijk stond vermeld door de verkoper dat hij het boek nooit naar mij heeft vezonden omdat deze al verkocht was aan iemand anders. Ook heeft die beste man hun meteen na mijn bestelling daarvan op de hoogte gebracht. Toch heeft bol.com het boek in mijn bestellijst laten staan
    nikita26
    bol.com heeft dus de fout gemaakt door het niet annuleren van het boek. Waardoor ik dus nu in totaal 28.04 euro mag betalen aan hun incassobureau. Ik word er zeer schofterig behandeld. Ze zeggen nee mevrouw ik zie geen mail van u, of nee mevrouw er staat niets in de mail. daarna word er opgehangen. Als ik probeer terug te bellen zetten ze me in d wacht bij een 0900 nummer. Geen stijl dit! ik heb een jurist benaderd en ga het via de gerechtelijke weg verder afhandelen. Ik betaal niks aan jullie!