Opgelost door Bol.com: Boek gekocht en wordt te laat en gebruikt geleverd.

Geerts

Ik heb op 5 -11 een boek besteld deze wordt niet de volgende dag geleverd, zoals wordt aangegeven maar 3 dagen later, het boek is helemaal vergeeld en zit in een envelop. Bol. com gebeld en deze geven aan dat dit niet door hun geleverd is maar door een externe verkoper. Ik moet dit bedrijf bellen en hopelijk zijn deze dan bereid om iets aan de kosten te doen voor het retourneren. Ik heb bij bol.com besteld en niet bij de externe verkoper.

Dat Bol.com duidelijk aangeeft op de site dat ze deze werkwijze hebben en niet dat dit ergens staat bij de voorwaarden en dat Bol.com met een oplossing komt. Niet dat ik nog achter de verkoper aan moet en dat ik ook nog eens opdraai voor de kosten van het retourneren.

Bol.com
    Geachte heer/mevrouw,We hebben uw klacht in behandeling genomen en nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.Met vriendelijke groet,
    bol.com
    Geerts
    Ze hebben compensatie aangeboden maar ik vindt het niet prettig dat ze werken met externe verkopers dus ik ben niet langer een klant.

Ook een klacht indienen over Bol.com?