Klacht Bol.com: Boek verkocht maar geen betaling gekregen van de koper en het boek is ook niet retour gekomen

Pieter Rovers

Ik heb een verkoopaccount en daar verkocht ik regelmatig boeken. Nu heb ik een boek (25 euro) verstuurd naar een koper maar ik had na 3 weken nog steeds geen betaling. Ik Bol.com gebeld en gevraagd waarom er nog geen betaling is. Ze wisten het niet. Het boek was niet retour gekomen dus zeiden ze dat de koper het had want ze konden wel zien dat het ontvangen was. Er stond ook niets meer in het systeem. Ik moest zelf maar contact op nemen met de koper. Dit gaat dus echt nergens over want ik vind dat Bol.com dat moet regelen. Maar goed contact opgenomen met de koper. Geen reactie. Weer gebeld naar Bol.com. Die zeiden als je geen reactie krijgt dan ben je gewoon je boek/geld kwijt. Wij kunnen niks voor u doen. Toch belachelijk voor worden. Je verkoopt iets je, stuurt het netjes op en tenslotte ben je gewoon alles kwijt. Dus iedereen die boeken koopt hoeft niet te betalen want Bol.com doet er niks aan. Hoe kan Bol.com dit oplossen?

Mvg P. Rovers

Graag een compensatie geld of een tegoedbon. Ook moet er een oplossing komen zodat de verkopers sterker staan en dus gewoon hun geld of boeken terug krijgen.

Bol.com
    Beste heer Rovers, Vandaag heb ik u een e-mail gestuurd. Met vriendelijke groet,
    Bol.com webcare team

Ook een klacht indienen over Bol.com?