Klacht Bol.com: boeken nooit ontvangen

Klachtnummer
# 46398
Gebruiker
Andra
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb 3 keer iets besteld bij BOL.com, de 1e keer ging het goed, de 2e keer kwamen de boeken nooit aan, ik kreeg mijn geld terug en heb die boeken ergens anders gekocht. De 3e keer kwamen de boeken ook niet aan. (66% foutscore, dat moet een record zijn!) Ze zullen mijn geld terugstorten en dat is mooi maar ik wilde die boeken hebben. Dan moet ik zelf weer naar de website om dat te regelen (en vorige keer betaalde ik met een cadeaucard, ik weet nog niet hoe dat afloopt maar in elk geval zou ik nu het hele bedrag moeten betalen). Zij weten precies wat ik besteld had dus ik vind dat ze gewoon moeten leveren in plaats van mij het werk te laten doen. Ik bestel voortaan bij Amazon!

De oplossing

BOL moet gewoon leveren als ik betaal en niet het probleem bij mij neerleggen.

1 reactie

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Geachte mevrouw,Wij hebben uw melding in behandeling genomen en komen hier zo snel mogelijk bij u op terug.Met vriendelijke groet,
    Bol.com Webcare team