Klacht Bol.com: bol,com levert defecte TV af via zakenpartner Deli Lifestyle

S amsung UE75NU8000LXXN tv via bol,com defect afgeleverd
De tv is online gekocht bij bol.com verkopende partij is Deli lifestyle. Tv is op 30-1-19 besteld en op 6-2-19 geleverd.
Bij ontvangst +/- 18.00u is met de bezorger van het bezorgbedrijf gekeken of er zichtbare schade was aan de doos, die was er niet waarna er getekend is voor ontvangst. Op 7-2-19 is de tv uitgepakt en geïnstalleerd en alles werkte naar behoren, maar na eens grondig naar het scherm te hebben gekeken was er al snel duidelijk te zien dat er rechts boven in de hoek een groep dode pixels te zien zijn en lichte streepvorming, iets wat meteen een domper was op onze nieuwe aankoop. We hebben daarop op 8-2-19 meteen contact opgenomen met de klantenservice van bol.com die ons verwezen naar El Vidas partner van Deli Lifestyle en aangegeven dat we een defecte tv hebben ontvangen en wat dus onder de noemer DOA valt (defect bij aflevering). Maar daar gaat de medewerking zeer stroef, foto's die we doorsturen naar hun worden als niet ontvangen beschouwd als we dan een ander mail adres krijgen van de helpdesk medewerkster word ons verteld dat de foto's niet duidelijk zijn en dat het model code nr. en serie nr. niet geheel leesbaar zijn, iets wat geheel tegenstrijdig is want de foto's (zowel van de schade als v/d sticker op de achterzijde) welke gestuurd zijn, zijn duidelijk en geheel compleet. Op 12-2-19 krijgen we bericht van El Vidas dat S amsung contact met ons gaat opnemen voor reparatie? Maar na geen bericht te krijgen heb ik op 18-2-19 wederom zelf maar weer contact opgenomen met El Vidas we moesten wederom opnieuw de foto's doorsturen want ze zaten daar op te wachten? ik heb via El Vidas een mailtje gekregen van Servilux (reparatie afdeling van Samsung) om de tv aan te bieden voor reparatie, heb ik niet aanvaard want ik heb recht op de DOA procedure en dan hoort de defecte TV omgeruild te worden voor een werkende. Het lijkt er op dat we niet gehoord worden of niet serieus genomen worden maar feit is wel dat we een splinternieuwe Samsung UE75NU8000LXXN in doos in huis hebben staan die al vanaf begin af aan een defect vertoont, iets wat we zeer betreurenswaardig vinden want ik mag toch verwachten van een nieuwe tv dat deze geheel in orde is zonder gebreken. De TV hebben we niet in gebruik i.v.m. omruil garantie voorwaarde. Na +/- 4 weken na aankoop op 13 mrt heb ik aangegeven bij bol.com de koop te willen ontbinden waar wederom tot vandaag geen reactie op komt. De kwestie loopt al 53 dagen

De tv komt omruilen voor een nieuw werkend toestel of de aanvaarding voor de koop te ontbinden.

Beste Peter,

Dank voor je bericht! De desbetreffende afdeling neemt zo snel mogelijk contact met je op.

Sheriva van Bol.com
    #Sheriva van Bol.com

U begrijpt dat uw toezegging van "contact opnemen" niet veel indruk meer maakt daar er reeds 6x (op 13, 15, 18, 20, 22 Mrt en 1 Apr.) na zelf weer contact te hebben moeten opnemen met de klantenservice team van bol.com ook al gemeld is iedere keer weer dat de klacht doorgezet gaat worden naar het Hoofdkantoor en dat zij binnen 2 werkdagen een reactie laten weten.
    Maar dit is steeds keer op keer de zelfde mededeling die tot niets lijd en er geen gehoor komt van bol.com
    Beste Peter,

Ik zie dat je contact hebt met mijn collega's van de desbetreffende afdeling. Zij zullen jou verder helpen om het probleem op te lossen.

Sheriva van Bol.com
    Beste Peter,

Op 4 april hebben wij je een e-mail toegestuurd, hier hebben wij geen reactie op mogen ontvangen. Om deze reden sluit ik dit bericht.

Charissa van bol.com

Peter
Bijde partijen zowel bol.com alsmede Deli Lifstyle / El Vidas blijven van mening dat het defect afgeleverd product aangeboden dient te worden voor reparatie. Daar de klacht direct gemeld is en ik heb aangegeven dat zij in gebreken zijn en op grond hiervan de koop wil ontbinden blijven ze om de brei heendraaien. Ik heb DAS Rechtsbijstand op de zaak gezet en tot op heden is er nog steeds geen oplossing. Communicatie verloopt stroef en erkenning van hun kant is er niet.

Ook een klacht indienen over Bol.com?