Klacht Bol.com: Bol beloofd, maar levert niet!

behoorlijk

Op 14-10-2013 heb ik een bestelling geplaatst via de website voor de titel 'Codex Seraphinianus' Deze is op 5-11-2013 eenzijdig door Bol.com geannuleerd omdat deze niet meer leverbaar zou zijn. Diezelfde dag werd ditzelfde boek via de site aangeboden voor een hogere prijs aangeboden. Dit heb ik meteen gemeld bij de klantenservice. Vervolgens moest ik zelf het boek weer opnieuw bestellen. Hierna is verschillende malen de levering van het bestelde boek uitgesteld en aangepast. Het vreemde is dat het boek al deze tijd op de site op wordt aangeboden met een levertijd van 5-7 werkdagen. Ik heb al verschillende malen via andere sites het boek kunnen bestellen. Maar omdat ik dit boek al op 14 oktober via de site heb besteld (en heb aanbetaald) heb ik dit niet gedaan. Ik heb dit ook al verschillende malen aangegeven, maar mij werd verteld dat het boek zeker geleverd ging worden. Inmiddels is het voor mij onmogelijk om alsnog aan een andere versie te komen.

Ik wil graag het bestelde boek ontvangen. Ook zou ik graag willen weten wanneer dat gebeurt. De informatie op de website en van medewerkers van de klantenservice moet kloppend zijn en overeenkomen. Ik wil als klant serieus genomen worden. Graag ontvang ik excuses en wordt ik gecompenseerd voor al het ongemak. Ik moet steeds zelf initiatief nemen om te weten te komen hoe het met mijn bestelling staat. De klantenservice geeft vage antwoorden en reageert vaak helemaal niet. Een medewerker heeft zelfs de telefoon bij mij opgegooid!

Bol.com
    Geachte heer,Wij hebben uw melding in behandeling genomen en hebben geprobeerd telefonisch contact met u te krijgen. Wij zullen het vandaag nogmaals proberen.Met vriendelijke groet,
    Bol.com Webcare team