Klacht Bol.com: Bol com levert voor Nederland minder geschikte Smart TV

Klachtnummer
# 342847
Gebruiker
B.J. Deinum
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Bestelde op 9/12/18 een Samsung 40" TV, te leveren door Beste Electro Deals te ??.Dit bleek een Oost-Europa model. dat wel werkte behalve dat ik Ziggo niet kon installeren, Volgens Ziggo is dit een niet voor Nederland gecertificeerd toestel dat ten onrechte hier als SMART TV wordt aangeboden. Alleen met een aparte decoder-installatie zou ik Ziggo kunnen ontvangen - wat nu juist niet de bedoeling was. Op 21/12/18 schriftelijk klacht ingediend bij bol.com met verzoek om omruiling tegen compleet uitgerust exemplaar. Bol.com geen enkele reactie.

De oplossing

Omruiling met voor Nederland Ziggo-gecertificeerd Smart-TV., Samsung UE40NU7190-4K tv

5 reacties

  1. Auteur
    B.J. Deinum
    Datum
    16/1/2019 : Taal noch teken van Bol.com op mijn brief-klacht van 21/12/2018, of op bovenstaande klacht.
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste klant,

    Excuses dat de reactie lang op zich laat wachten. Er wordt echt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

    Met vriendelijk egroet,
    Jolanda van bol.com
  3. Auteur
    B.J. Deinum
    Datum
    Een reactie van de bol.com partner leverancier ontvangen die kant nog wal raakt. het toestel is geschikt voor Ziggo, komt uit oost Europa zonder Nederlandse handleiding, dus de impasse duurt voort..
  4. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste klant,

    Dominique heeft je gisteren geinformeerd per email.

    Met vriendelijke groet,
    Jolanda van ol.com
  5. Auteur
    B.J. Deinum
    Datum
    We blijven in een patstelling. Ik heb een toestel geleverd gekregen dat niet voor Ziggo geschikt is. I heb de Oost-Europese BE of BN versie gekregen en niet de de door Ziggo goedgekeurde BD versie.. Ik vind dat Bol.Com zijn klanten hierop had moeten wijzen.
    Intussen heb ik het toestel gereed gemaakt voor andere Apps ( YouTube bv, NPO e.d., ) Terugsturen is nu omslachtig, en omruilen durf ik niet, ik ben het vertrouwen inBol.com kwijt. Ik laat het er maar bij zitten, en vind wel een oplossing voor het ontbreken van Ziggo dmv een decoder.

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen