Klacht Bol.com: Bol houdt zich niet aan afspraak

sad Niet opgelost
W.H. van Nieuwamerongen

Op zaterdag 2 november een bestelling geplaatst. Bestelling zou op woensdag 6 november bezorgd worden. Op woensdag 6 november de hele dag gewacht, via de app kon ik mijn pakketje volgen. Bezorgdag volgens de app bleef woensdag 6 november, zelfs toen het volgens de kalender al 7 november was. Op donderdag halverwege de dag gaf de app aan dat de bezorging vertraagd was (wist ik inmiddels zelf ook al). Er werd geen nieuwe bezorgdag vermeld. Op donderdagavond 20 uur gaf de app aan dat de bezorging vrijdag zou plaatsvinden. Ik heb op vrijdag gewacht tot 16 uur. Op 16.10 uur heb ik via de klantenservice van bol.com met een zgn. expert gesproken. Die gaf aan dat het pakje elk ogenblik bij mij thuis kon zijn. Helaas, om 18 uur was nog altijd geen bezorger geweest. De app geeft nu aan dat bezorger morgen, zaterdag gaat komen.
Wederom contact gehad met klantenservice. Zij willen namens mij een klacht indienen bij Postnl. Dat is prima, maar maar niet mijn zaak. Bol heeft een overeenkomst met Postnl; ik niet. Ik heb een overeenkomst met Bol, dus ik wil een klacht indienen bij Bol over hun service. Volgens medewerkster is er geen mogelijkheid om een klacht in te dienen over Bol.com.
Ik hoop dat iemand van Bol contact met mij wil opnemen.

contact met mij opnemen over zo snel mogelijke nabezorging.

W.H. van Nieuwamerongen
Pakje is alsnog met vertraging geleverd. De klacht ging over de slechte communicatie, gebrek aan informatie. Bol.com reageert alleen maar met 'vervelend dat je pakje te laat was, kan gebeuren. Gelukkig is het nu geleverd'.

Ook een klacht indienen over ?