Klacht Bol.com: Bol is mijn mobiele telefoon kwijtgeraakt tijdens een reparatie

Klachtnummer
# 155752
Gebruiker
Jan Ate
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ruim een maand geleden heb ik mijn mobiele telefoon naar Bol opgestuurd met het verzoek deze te repareren. Een paar dagen nadat ik de reparatie betaald heb kreeg ik een ander toestel teruggestuurd dat niet van mij was. Op verzoek van Bol heb ik deze weer teruggestuurd. Sindsdien is Bol niet in staat om te vertellen wanneer ik mijn eigen toestel terugkrijg. Ik heb gebeld, gechat en gemaild en elke keer krijg ik te horen dat ze het gaan uitzoeken maar een datum, laat staan mijn toestel krijg ik niet terug.

Het toestel is nog geen jaar oud en ik heb ruim 120 euro voor de reparatie betaald.

Het enige wat ik wil is mijn toestel terug.

De oplossing

Mijn toestel gerepareerd terug.

3 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste Jan,

    Dank voor je melding, er wordt spoedig contact met je opgenomen.

    Groet,
    Tony bol.com
  2. Auteur
    Jan Ate
    Datum
    Ik wacht al sinds begin februari op een reactie. Tot nu toe alleen maar de melding gehad dat Bol het gaan uitzoeken.
  3. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Hoi Jan,

    Gelukkig is er nu wel een oplossing :-)

    Groet Tony
    bol.com webcare

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen