Klacht Bol.com: Bol levert niet conform afspraak binnen 1 dag.

Klachtnummer
# 413825
Gebruiker
H.J. Bruggeman
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bol.com belooft levering de volgende dag. Dit is de reden dat we bij hen besteld hebben en niet ergens anders. Helaas pas levering op dag drie. Bol.com klantenservice gebeld maar verwijzen ons naar DHL. Dit is echter niet van toepassing, we hebben immers Bol.com betaald.
Billy de chatbox komt met verkeerde informatie. Bol gaat dus 2x in de fout.
Wees als Bol.com eerlijk maar vooral duidelijk.

De oplossing

Ik verwacht een actievere klantenservice, een betrouwbaardere chatservice en alleen beloftes die nagenoeg 100% nagekomen worden.

1 reactie

  1. Auteur
    H.J. Bruggeman
    Datum
    Dank voor de snelle feedback. Wat we nog niet helemaal begrijpen is dat jullie dan niet melden dat levering de volgende dag onder voorbehoud is.
    Nu hebben we speciale maatregelen moeten treffen om vandaag thuis te zijn.
    Wat we ook niet begrijpen is dat de chatassistent niet met de juiste laatste informatie komt. Hoe kunnen we nu zeker weten of dit de volgende maal wel klopt?

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen