Klacht Bol.com: Bol maakt artikel kwijt en zegt "Zoek het maar uit"

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 97347
Gebruiker
Anoniem
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Na alle gemaakte beloften van de bol klantenservice werd, zonder verzendinstructies, mijn artikel onverwachts opgehaald door een koerier op zaterdag 7 februari opgehaald.
Inmiddels een week verder is bol mijn artikel kwijt en doet de klantenservice vooral niets om het op te lossen.
Ik ben nu dus wel mijn geld kwijt maar zonder artikel.

Gewenste oplossing

Voor maandag 16 februari mijn geld terug, mijn artikel terug of een vervangend artikel.
Mocht bol.com opnieuw niet haar eigen falen op kunnen lossen dan zal het via een advocaat opgelost moeten worden.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

3 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste heer, mevrouw,
    Zojuist hebben wij uw melding in behandeling genomen. We komen er zo spoedig mogelijk bij u op terug.
    Met vriendelijke groet,
    Bol.com Webcare team
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste,
    Vandaag heeft u contact gehad met mijn collega. Zoals afgesproken ontvangt u morgen nader bericht.
    Met vriendelijke groet,
    Bol.com Webcare team
  3. Auteur
    Anoniem
    Datum
    -

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen