Opgelost door Bol.com: Bol neemt geen verantwoording voor 2e handsverkopers

content Opgelost
Harry DB

Ik bestel vier dvd's , geadverteerd door 2e hands verkopers.
Status staat op ALS NIEUW.
Een status minder als dat koop ik niet.
Helaas is 1 dvd deze status echt niet waard.
Er is in de hoes gesneden en er zitten krasjes op de dvd.
Echter draai ik wel op voor de retour kosten.
Dit vind ik normaal als ik van de koop af zie om dat ik bijvoorbeeld spijt heb van mijn bestelling.
Nu vind ik het misleiding van de verkoper , waar Bol een verantwoordelijke taak in heeft.
Na telefonisch contact met de klantenservice wordt er moeilijk gedaan en moet ik foto's nemen om uberhaupt in aanmerking te komen voor een cadeaubonnetje voor de verzendkosten.
Nooit meegemaakt zo iets.

Bol los het op met de verkoper , die heeft zijn werk niet goed gedaan !
Nu leggen jullie het probleem bij de klant zelf neer !
Ik verwacht dat jullie mij op zijn minst de verzendkosten in vorm van een cadeaubon vergoeden , uit frustratie en tijd die ik met jullie callcenter heb gesproken is ook daar een kleine tegemoed koming in wel zo attent.

Bol.com
    Beste Harry,

Bedankt voor je melding. Ik heb je gegevens gevonden en neem zo snel mogelijk contact met je op om dit te bespreken.

Groeten,
    Manon van bol.com
    Bol.com
    Beste Harry,

Ik heb je zojuist een e-mail gestuurd en aangegeven dat je een cadeaubon ontvangt als vergoeding van de retourkosten. Tevens zullen wij contact opnemen met de verkoper om te vragen of hij de status van de artikelen wil nakijken en eventueel moet wijzigen.

Omdat ik er van uit ga dat ik heb voldaan aan de gewenste oplossing, zal ik deze klacht sluiten

Manon van bol.com

Harry DB
Bol heeft mijn probleem naar tevredenheid opgelost. Wel jammer dat het eerst via klachtenkompas moet lopen ,en het niet gelijk gisteren via de telefoon opgelost kon worden , het gaat immers niet om "wereld bedragen".

Ook een klacht indienen over Bol.com?