Klacht Bol.com: Bol personeel is racistisch

Klachtnummer
# 523015
Gebruiker
HOESSEIN
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een pakket geretourneerd en het is niet bezorgd door PostNL. Wat natuurlijk niet mijn schuld is ... maar toen ik mijn verhaal deed wilde meneer mij helpen en het handmatig regelen. Echter toen ik mijn bestelnummer doorgaf reageerde meneer: “oh, Op naam van meneer Hoessein? Ik moet dit toch even onderzoeken met Postnl.” Puurste vorm van racisme, discriminatie, hoe je t ook wilt noemen. Het zou geregeld worden tot dat meneer mijn naam zag en nu is er uit t niets een postnl onderzoek ingesteld. Al is het kwijtgeraakt is dat niet mijn probleem. Zij vertellen mij om gebruik te maken van postnl. Dat verzin ik niet zelf. Dus als het fout gaat verwacht ik gewoon het geld terug.

De oplossing

Racist ontslaan en geld terug

1 reactie

  1. Auteur
    HOESSEIN
    Datum
    Okee ik heb er begrip voor. Maar wat nou als die kwijt raakt dat is niet mijn schuld. Mijn vraag is: ben ik zeker van mijn geld?

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen