Klacht Bol.com: Bol personeel is racistisch
Details
De klacht
Ik heb een pakket geretourneerd en het is niet bezorgd door PostNL. Wat natuurlijk niet mijn schuld is ... maar toen ik mijn verhaal deed wilde meneer mij helpen en het handmatig regelen. Echter toen ik mijn bestelnummer doorgaf reageerde meneer: “oh, Op naam van meneer Hoessein? Ik moet dit toch even onderzoeken met Postnl.” Puurste vorm van racisme, discriminatie, hoe je t ook wilt noemen. Het zou geregeld worden tot dat meneer mijn naam zag en nu is er uit t niets een postnl onderzoek ingesteld. Al is het kwijtgeraakt is dat niet mijn probleem. Zij vertellen mij om gebruik te maken van postnl. Dat verzin ik niet zelf. Dus als het fout gaat verwacht ik gewoon het geld terug.De oplossing
Racist ontslaan en geld terugDe Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.