Klacht Bol.com: Bol weigert geld terug te geven voor een binnen 30 dagen geretourneerd artikel

Klachtnummer
# 355424
Gebruiker
Suzanne Mooren
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een defect artikel van Bol.com binnen 30 dagen geretourneerd. Bol weigert het geld terug te betalen omdat er een 'reparatie label' is gebruikt bij het retourneren. Het blijkt nu dat de medewerker van Bol.com twee labels heeft opgestuurd een 'retourlabel' en een 'reparatielabel'. Zonder daar van bewust te zijn heb ik het 'reparatielabel' gebruikt (waarom ik nooit gevraagd heb).

De oplossing

Ik wil het volledige aankoopbedrag ontvangen.

1 reactie

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste klant,

    Vandaag heb ik je gebeld en je voicemail ingesproken. Maandag bel ik je nog even.

    Groetjes,
    Jolanda van bol.com