Klacht Bol.com: Bol weigert maaier terug te nemen.

Ron en Anja

Medio augustus een grasmaaier besteld, is geleverd via een partner. Maaier voldoet niet, partner weigert hem terug te nemen omdat hij gebruikt is. Om de gebreken te constateren heb ik de maaier uiteraard getest. De opvangbak is geen 21 liter maar 16 liter, de bak valt er steeds af en het gras valt vóór de maaier. Artikel is brandschoon en zit in originele verpakking. Al sinds augustus in contact met Bol maar niets gehoord over de voortgang. Intussen automatische betalingsherinneringen ontvangen en nu ligt de zaak bij een incassoburo. Partner probeert een schikking 50% maar ik wil gewoon de maaier terugsturen.

De maaier terug nemen en de incassoprocedure cancellen waardoor ik bij nieuwe bestellingen weer achteraf kan betalen.

Bijlagen

Het artikel is bij Bol besteld en zou ook aan Bol betaald worden. In de Retourvoorwaarden van Bol staat dat een artikel binnen 30 dagen retour mag, INDIEN MOGELIJK IN DE ORIGINELE VERPAKKING. Ik kan niet door de ingepakte doos zien dat het artikel niet aan de verwachting voldoet, vandaar dat het getest is.

Bol.com
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Bol.com?