Klacht Bol.com: Bol weigert maaier terug te nemen.
Details
Klacht
Medio augustus een grasmaaier besteld, is geleverd via een partner. Maaier voldoet niet, partner weigert hem terug te nemen omdat hij gebruikt is. Om de gebreken te constateren heb ik de maaier uiteraard getest. De opvangbak is geen 21 liter maar 16 liter, de bak valt er steeds af en het gras valt vóór de maaier. Artikel is brandschoon en zit in originele verpakking. Al sinds augustus in contact met Bol maar niets gehoord over de voortgang. Intussen automatische betalingsherinneringen ontvangen en nu ligt de zaak bij een incassoburo. Partner probeert een schikking 50% maar ik wil gewoon de maaier terugsturen.Gewenste oplossing
De maaier terug nemen en de incassoprocedure cancellen waardoor ik bij nieuwe bestellingen weer achteraf kan betalen.Bijlagen
- A576A9AD-5E59-4699-8372-286347A5A18F.jpeg 1,1 MB
- 0FAD4BF7-0A11-4574-AC91-D826FD95E3D4.jpeg 1,4 MB
- DBF45E74-24ED-4F4E-AB04-51CE783A4CA3.jpeg 1 MB
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.