Klacht Bol.com: Bol weigert maaier terug te nemen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 491593
Gebruiker
Ron en Anja
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Medio augustus een grasmaaier besteld, is geleverd via een partner. Maaier voldoet niet, partner weigert hem terug te nemen omdat hij gebruikt is. Om de gebreken te constateren heb ik de maaier uiteraard getest. De opvangbak is geen 21 liter maar 16 liter, de bak valt er steeds af en het gras valt vóór de maaier. Artikel is brandschoon en zit in originele verpakking. Al sinds augustus in contact met Bol maar niets gehoord over de voortgang. Intussen automatische betalingsherinneringen ontvangen en nu ligt de zaak bij een incassoburo. Partner probeert een schikking 50% maar ik wil gewoon de maaier terugsturen.

Gewenste oplossing

De maaier terug nemen en de incassoprocedure cancellen waardoor ik bij nieuwe bestellingen weer achteraf kan betalen.

Bijlagen

Geboden oplossing
Het artikel is bij Bol besteld en zou ook aan Bol betaald worden. In de Retourvoorwaarden van Bol staat dat een artikel binnen 30 dagen retour mag, INDIEN MOGELIJK IN DE ORIGINELE VERPAKKING. Ik kan niet door de ingepakte doos zien dat het artikel niet aan de verwachting voldoet, vandaar dat het getest is.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen