Klacht Bol.com: Bol.com: NOOIT DOEN!!!

Zool

Wat een ellende met Bol.com!! bestel er nooit iets is mijn advies! In mijn geval heb ik een keukenmachine besteld, maar kreeg een prullenbak geleverd. Foutje denk je dan, dus even bellen: nou dan begint de ellende!!! Je hebt een keukenmachine van bijna 500 euro besteld EN betaald, maar je krijgt het NIET geleverd omdat BOL een Prullenbak aflevert: in plaats van dat ze alle moeite doen om hun fout te herstellen krijg jij als klant alle ellende over je heen en wordt jouw bestelling niet geleverd: ik moest zelf het klereding terugsjouwen naar een afleverpunt, een verzendbewijs opsturen en toen werd het stil!!!! bellen, bellen, bellen: omdat mijn bestelde artikel duur was, moest het hoofdkantoor worden ingeschakeld: ja je verzint het niet!! Een groet doffe ellende dat bedrijf: BESTEL ER NOOIT IETS!!! dat is mijn dringende advies.

Bol.com
    Beste klant,

Op basis van de gegevens die u heeft doorgegeven, kan ik uw bestelling niet terugvinden. Zou u het bestelnummer kunnen doorgeven? U mag ook mailen naar klantenservice@bol.com.

Met vriendelijke groeten,

Charlotte van bol.com
    Zool
    inmiddels heb ik eindelijk mijn pakket, maar het gaat vooral over de belachelijke procedure van bol: ik bestel iets, krijg een verkeerd artikel geleverd (fout BOL!!) en draai vervolgens op voor de ellende: groot pakket terugsjouwen naar verzendpunt, verzendbewijs insturen en denk je dat ik dan mijn betaalde pakket geleverd krijg? NEE, eerst moet er van alles met het hoofdkantoor worden afgestemd en ik hoor NIKS, krijg mijn pakket niet door JULLIE FOUTEN en belachelijke procedures.
    Ik ben woest en bestel NOOIT meer iets bij BOL.com.

Veel plezier met klantje pesten (bij anderen dan)
    Reactie had ik niet verwacht😱Klopt dus.....bol.com bestellen is olie.dom
    Reactie had ik niet verwacht😱Klopt dus.....bol.com bestellen is olie.dom
    Bol.com
    Beste heer/mevrouw van Dijk,

Graag neem ik contact met u op over de teleurstelende ervaring. Om te weten waar ik over praat, heb ik een bestelnummer nodig, zodat ik me kan inlezen voordat ik u bel. Kunt u die even sturen in reactie op dit bericht?

Uw reactie zie ik graag tegemoet.

Jolanda
    Beste jolanda,

Ik heb eigenlijk geen puf meer om er aandacht aan te besteden. En ik heb ook geen enkel vertrouwen dat er iets verandert, dus sluit dit maar af.
    Groet, Aad

Ook een klacht indienen over Bol.com?