Klacht Bol.com: Bol.com 'prijstip' blijkt misleidende advertentie
Details
Klacht
Ik heb voor 800 euro een 'kinderwagen + reiswieg' besteld via bol.com van een partner (ikenik.nl) De advertentie vermeldt dat het om een 'prijstip' gaat. De webwinkel levert het product incompleet, zonder reiswieg, en zegt dat ik dat ik daarvoor alsnog flink moet bij betalen.De eerste keer dat ik bol.com hierover belde was men zeer meelevend. Het zou linksom of rechtsom goedkomen. Er werd door bol.com contact opgenomen met de partner, maar die bleef vasthouden aan bijbetaling.
De tweede keer dat ik belde met bol.com was men weer zeer meelevend. Ik zou als tegemoetkoming van bol.com 'een cadeautje' ontvangen en men nam weer met de partner contact op. Het cadeautje heb ik nooit gezien en de partner bleef weigeren het product te leveren.
Toen werd het probleem doorgezet naar het hoofdkantoor van bol.com waarna ik tot mijn stomme verbazing een eenregelige mail ontving dat het een fout betrof en ik moest bijbetalen of het product retourneren. Ik vroeg per email om opheldering, hoorde niets en werd toen ik telefonisch navraag deed onbeleefd afgescheept dat ze niets meer voor mij konden doen.
Mooie woorden dus, maar niets is nagekomen. Ik overweeg om naar de klachtencommissie of de rechter te gaan omdat ik het belangrijk vind dat (grote) webwinkels hier niet mee zouden moeten wegkomen.
Gewenste oplossing
Ik wil dat er serieus naar deze casus wordt gekeken en bol.com dit op een fatsoenlijke manier met mij afhandelt. Ik heb 800 euro betaald, en bol.com schreef bij de advertentie: "Prijstip-artikelen zijn op dit moment door onze prijsexperts geselecteerd vanwege de goede prijs" (zie bijlage). Bol.com heeft hier een verantwoordelijkheid.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.