Opgelost door Bol.com: Bol.com aftersale en reparatie service onacceptabel

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 293448
Gebruiker
CloggieL.
Datum
2 reacties

Details

De klacht


Storing:
bol.com 4346004530
Philips / Friteuse HD9240/90 / SN: 1724
Aankoop datum:15-09-2017
Het is de derde keer dat we de airfrier terug hebben gestuurd voor het zelfde probleem dat de timer naar 60 minuten optelt tijdens het proces. de eerste keer is de reparatie via bol.com geregeld de 2de keer direct met philips op hun verzoek en de 3de keer door Bol en het resultaat is:
Uitgevoerde werkzaamheden:
Apparaat voldoet aan fabrieksspecificaties. Geen afwijking geconstateerd.

Maar de timer loopt nog steeds naar 60 minuten uit zich zelf tijden het bakproces
De timer werkt nog steeds niet naar behoren en voldoet daarom niet aan de normale eisen Ik wil mijn geld terug na 3 reparaties.

Toen ik de klantenservice mw Kayley aan de lijn kreeg kon ze mij niet doorverbinden met haar supervisor en vertelde dat ik geen geld terug kon krijgen en verbrak de verbinding

Kan niet van service spreken als mijn klacht niet wordt opgelost.

De oplossing

Geld terug. Zodat ik een andere type kan aanschaffen

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste klant,

    Dit klinkt zeer vervelend. Ik begrijp dat dit erg frustrerend voor u is.
    Ik heb uw gegevens kunnen vinden in het systeem en wij zullen zo gauw mogelijk bij u terug komen!

    Met vriendelijke groet,

    Janneke van bol.com
  2. Auteur
    CloggieL.
    Datum
    Bol heeft direct gereageerd en een goede oplossing geboden.
    Dank voor de interventie

    Familie Lenssen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
CloggieL.
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen