Opgelost door Bol.com: BOL.com al jaren vaste klant

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 72351
Gebruiker
Patricia
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Wij hebben bij deze firma al jaren spullen besteld, gekregen en betaald.
Helaas is dit de laatste keer fout gegaan doordat deze firma de spullen niet geleverd heeft, wij hebben ondanks veel telefoon en mailverkeer een incassobureau op ons dak gekregen die in dienst staat van deze firma.
Bol.com doet er bij ons weinig tot niets aan om tot een passende oplossing te komen.

Volgens wet zijn zij verantwoordelijk voor de te leveren goederen tot die bij ons binnenstaan, dit is helaas niet het geval volgens BOL. Erg jammer.
Wij hebben alle mailverkeer bewaard en gaan dan ook in conclaaf met het incassobureau.

De oplossing

factuur annuleren nu blijkt dat de goederen niet geleverd zijn, wat ook door uw bedrijf in de mail is afgesproken.

3 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,
    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.
    Met vriendelijke groet,
    bol.com Webcare Team
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,Wij hebben u vandaag telefonisch geïnformeerd. Ik ben blij dat wij uw klacht naar tevredenheid hebben kunnen oplossen.Met vriendelijke groet,
    bol.com Webcare Team
  3. Auteur
    Patricia
    Datum
    Onze factuur is door Bol.com geannuleerd, staat nu niets meer open. Fijn dat het nu eindelijk is opgelost!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Patricia
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen