Opgelost door Bol.com: BOL.com al jaren vaste klant

Patricia

Wij hebben bij deze firma al jaren spullen besteld, gekregen en betaald.
Helaas is dit de laatste keer fout gegaan doordat deze firma de spullen niet geleverd heeft, wij hebben ondanks veel telefoon en mailverkeer een incassobureau op ons dak gekregen die in dienst staat van deze firma.
Bol.com doet er bij ons weinig tot niets aan om tot een passende oplossing te komen.

Volgens wet zijn zij verantwoordelijk voor de te leveren goederen tot die bij ons binnenstaan, dit is helaas niet het geval volgens BOL. Erg jammer.
Wij hebben alle mailverkeer bewaard en gaan dan ook in conclaaf met het incassobureau.

factuur annuleren nu blijkt dat de goederen niet geleverd zijn, wat ook door uw bedrijf in de mail is afgesproken.

Bol.com
    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.
    bol.com Webcare Team
    Bol.com
    Geachte heer/mevrouw,Wij hebben u vandaag telefonisch geïnformeerd. Ik ben blij dat wij uw klacht naar tevredenheid hebben kunnen oplossen.Met vriendelijke groet,
    bol.com Webcare Team
    Patricia
    Onze factuur is door Bol.com geannuleerd, staat nu niets meer open. Fijn dat het nu eindelijk is opgelost!

Patricia

Ook een klacht indienen over Bol.com?