Opgelost door Bol.com: BOL.COM ANNULEERD ZOMAAR MIJN BESTELLING

jahbymeside

IK HEB EEN PS3 BIJ BOL.COM GEKOCHT ALLEEN MIJN CONTROLLER IS KAPOT DUS IK DACHT IK BESTEL EVEN EEN NIEUWE CONTROLLER, OCH NEE DOE TOCH MAAR TWEE OMDAT IK ZOVEEL SPELLEN HEB GEKOCHT BIJ BOL.COM PLAATS IK DE BESTELLING WORD DEZE VERWERKT KRIJG IK NAAR EEN PAAR MINUTEN TE LEZEN GEANNULEERD TERWIJL IK DEZE NIET ANNULEERDE. IK BEN VERHUIST OMDAT OP HET VORIGE ADRES DINGEN OP MIJN NAAM WERDEN BESTELD OF GEKOCHT WERDEN OM MIJN ACCOUNT VANDAAR HAD IK EEN NIEUWE AANGEMAAKT. IK KIES VOOR MIJN BETAAL METHODE VOOR ACCEPTGIRO OMDAT IK MOMENTEEL GEEN INTERNETBANKIEREN HEB, EN DAT IS WAARSCHIJNLIJK DE REDEN WAAROM ZE HET ANNULEREN MAAR IK VIND DAT ONTERECHT WANT IK BEN VERHUIST VOOR DEZE ZELFDE REDEN OMDAT OP MIJN VORIGE ADRES MENSEN BIJ BOL.COM BESTELDEN MAAR NIET BETAALDEN MAAR OP MIJN ACCOUNT HEB IK ALTIJD ALLES NETJES BETAALD DUS WAAROM KAN IK NU NIET GEBRUIK MAKEN VAN EEN VAN DE AANGEBODEN BETAAL METHODEN? IK HOOP DAT DIT WORDT OPGELOST WANT HIER WORD IK GEWOON GEK VAN!

NIET DE BESTELLING ANNULEREN EN LATEN BETALEN MET DE AANGEBODEN BETAAL METHODEN: ACCEPTGIRO.

Bol.com
    Geachte heer/mevrouw, Wij hebben uw klacht in behandeling genomen.
    U ontvangt deze week een inhoudelijke reactie op uw klacht. Met vriendelijke groet,
    Bol.com webcare team
    Bol.com
    Geachte heer/mevrouw,Wij hebben u zojuist per e-mail geinformeerd over de oplossing. Met vriendelijke groet,
    Bol.com webcare team
    Top bol.com! Bedankt

jahbymeside

Ook een klacht indienen over Bol.com?