Klacht Bol.com: Bol.com annuleert een verkoopsovereenkomst eenzijdig zonder geldige reden

Bart

4/12: Ik bestel een Iphone XR via Bol.com vanwege een interessante aanbieding (520euro) en betaal met Mastercard. Ik ontvang een factuur van Bol.com en krijg de melding dat het pakket uiterlijk 6/12 geleverd zal worden.

6/12: Ik ontvang een bericht van Bol.com dat de bestelling is geannuleerd omdat hun partner de samenwerking heeft stopgezet. Het geld zal worden teruggestort. Verder droogweg: "Onze excuses voor het ongemak" en daarmee is de kous af volgens Bol.com.

Tijdens telefonisch contact met Bol.com schuift men de schuld af op de partner en zegt men niets voor mij te kunnen doen. Ik kan de Iphone wel opnieuw bestellen via Bol.com , maar niet meer aan die prijs.

Ik ga niet akkoord: Ik heb een contract met Bol.com, ik heb een factuur van Bol.com waarin geen sprake is van een partner. Ik wens de Iphone te ontvangen van Bol.com voor de initieel overeengekomen prijs, namelijk 520euro. Het is niet mijn fout dat zij een probleem hebben met één van hun partners.

Ik wens dat Bol.com mij de Iphone levert aan de originele prijs van 520euro. Indien zij dit niet kunnen, dan wens ik dat zij mij financieel compenseren a rato van het verschil tussen de verkoopprijs dewelke ze vandaag de Iphone XR aanbieden (685euro) en de initiële verkoopprijs (520euro). De Iphone is een Eindejaarsgeschenk voor mijn dochter, dus ik zou dit graag snel opgelost hebben.

Ook een klacht indienen over Bol.com?