Klacht Bol.com: Bol.com besodemieterd de kluit!

Miko

21 april een 'Apple iPad Pro (2021) - 12.9 inch - WiFi + 5G - 128GB - Spacegrijs' in een leuke aanbieding (EURO 1019,00) besteld bij bol.com zelf (niet plaza). Voor 23.59 besteld, de volgende dag geleverd aldus bol.com. Bestelnummer: 1351249569

De volgende dag een melding dat de levertijd onbekend is.

25 april staat dezelfde iPad bij bol.com zelf weer voor dezelfde prijs minimaal een uur of 4-5 te koop.

Mijn verwachting was dat ze nu dus wel zullen gaan leveren. Helaas....

11 juni 2022, 00:20 per mail mijn beklag gedaan dan de iPad nog steeds niet geleverd is, terwijl er op dat moment minimaal 10 verkopers in de pricewatch stonden die dezelfde iPad binnen 24uur zouden kunnen leveren.

6 dagen lang geen antwoord. Dan een objectieve (maar niet heel positieve) review geplaatst op trustpilot. Direct de volgende dag een reactie op mijn mail van 7 dagen eerder waar ik niets mee kan. De iPad zou slecht leverbaar zijn en om die reden nog steeds niet geleverd zijn. Op mijn vraag dan maar dezelfde iPad in 'SILVER' te leveren (die wel op voorraad stond), werd niet ingegaan.

Nu komt ie: 20 Juni staat dezelfde iPad voor wederom dezelfde prijs weer ruim anderhalve dag online.
Vandaag besteld is morgen geleverd. Ik bestel dus nogmaals dezelfde iPad. (Bestelnummer 1371109953) Deze zou dus de volgende dag geleverd worden.

Je raad het al, de volgende dag weer een melding dat de levering vertraagd is. Nu komt de iPad uiterlijk morgen.
De volgende dag weer een melding dat de levering voor onbekend tijd vertraagd is.

Bol.com, waar zijn jullie nou helemaal mee bezig? Ooit wel eens gehoord van spreekwoorden als 'De beer zijn huid niet verkopen voordat ie geschoten is' en natuurlijk 'eerlijk duurt het langst'?

Dit is direct mijn laatste bestelling bij Bol.com. Ik ga ze aan deze levering houden, maar daarna ben ik helemaal klaar met Bol.com. :(

Leveren!

Bijlagen

Men biedt aan de bestellingen te annuleren, maar niets over de misleidende website, misleidende levertijden etc. Er wordt bovenden geen alternatief aangeboden. Voorlopig annuleer ik niet en gaan we eens kijken of ze beide ipad's nog gaan leveren. Bol.com, een dikke 0 voor jullie misleidende manier van werken en standaard antwoorden per email!

Bol.com
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Bol.com?