Klacht Bol.com: Bol.com blijft bij voortduring in gebreken bij het verlenen van garantie op een horloge.

sad Niet opgelost
ajmk15a

Van het horloge, aankoopdatum 04 september 2019, afleverdatum 16 september 20190, wat ik mijn kleinzoon cadeau gaf ging een schakel van het horlogebandje kapot. Aan Bol.com werd op 1 april en op 20 april 2020 verzocht het bandje onder garantie te herstellen/vervangen. Hierop werd nogal apart en kortaf door een externe verkoper gereageerd zonder dat er daadwerkelijk iets gebeurde. Bol.com wijst steeds naar die externe verkoper die op de site niet vòòr de verkoop bekendgemaakt is. Bij het downloaden van de factuur, wat pas na de betaling/koopovereenkomst mogelijk is, bleek deze factuur een betaaloverzicht van Bol.com te zijn. Pas in dit betaaloverzicht bleek dat door bol.com een externe verkoper was ingezet. Uiteindelijk heb ik op 4 mei, t.a.v. afdeling klachten van Bol.com gewezen op het leveren van een ondeugdelijk product. Na een onprofessionele reactie hierop werden op 9 mei ondanks de verschillende eerder meegestuurde duidelijke afbeeldingen van het defect aan het horlogebandje, twee verkeerde schakels ontvangen. Tenslotte is op 21 mei 2020 een e-mail naar de Bol.com klantenservice gestuurd. Hierin opgesomd de 7 contactmomenten met Bol.com welke niet geleidt hebben tot een deugdelijke reparatie van het nog onder de garantie defect geraakte horloge. Op deze laatste e-mail is niet meer door Bol.com of door Bol.com haar externe verkoper gereageerd.

Voor mijn kleinzoon wil ik graag dat Bol.com alsnog het horlogebandje repareert of de juiste schakels toestuurt. Indien dit niet meer lukt(uitverkocht) verzoek ik het geld terug te betalen en daarmee de koop te ontbinden. Gelijk na ontvangst van het geld zal ik het horloge en de schakels naar een van Bol.com nog te ontvangen antwoordnummer retourneren.

ajmk15a
    Als Bol.com een externe verkoper inzet en daar zelf wat mee wil regelen is dat haar goed recht. Alleen waarom moet ik dat weten en waarom neemt de externe verkoper, is nog niet gebeurd, contact met mijn op. Ik deed zaken met Bol.com, ik vraag Bol.com om het op te lossen, ik verwacht van Bol.com een oplossing. De doorverwijzingen van Bol.com naar die externe verkoper zijn onwettig en hebben toe nu toe voor mij niets opgeleverd. Behalve de teksten 2 april; "ik zal wel een schakel nasturen" en 20 april; "oh ja zal t nog doen". leverde dit niets op. Toen ik Bol.com wees op het leveren van een ondeugdelijk product kwam er iets meer; 5 mei; "Sorry is inderdaad nog niet gebeurt. Is nogal druk vanwege corona. ik stuur m nu op". 9 mei ontving ik de verkeerde schakels. Snapt u dat ik er niet veel vertrouwen in heb. Nogmaals, BOL.COM, ik heb aan u betaald voor wat bleek een ondeugdelijk product te zijn. BOL.COM zorg dat ik alsnog een deugdelijk product krijg of geef het geld terug. Wat u met uw externe verkoper regelt is uw zaak, laat mij daar buiten. Voor mijn teleurgestelde kleinzoon, los het nu op het duurt al ruim anderhalve maand.
    ajmk15a
    Correctie op het vorige: Voor mijn teleurgestelde kleinzoon, los het nu op het duurt al ruim twee en een halve maand.

ajmk15a
Bestelling geannuleerd? Was al op o4-09 betaald en op 16-09-2019 afgeleverd. Wat een dom standaard bericht. Ja, inmiddels is het geld terug ontvangen, dat wel. Maar twee en een halve maand reageerde Bol.com nergens op. Wel een of andere externe verkoper met vage mailtjes die niets opleverde. Nu de klacht uiteindelijk op Klachtenkompas geplaatst werd ontving ik via email jubelende teksten dat Bol.com zo goed bezig is. Goed bezig, ja met alles afschuiven naar een vage externe verkoper, partner genoemd. Iets kopen doe ik nooit meer bij Bol punt

Ook een klacht indienen over Bol.com?