Klacht Bol.com: Bol.com cadeaukaart en slechte service.

Christina1

Van mijn werkgever heb ik een cadeaukaart gekregen van Bol.com. Ik wilde een aankoop doen bij Bol.com, maar kreeg de melding dat de kaart verlopen is. Ik heb een mail gestuurd naar Bol.com waarop ik een reactie terug heb ontvangen dat ze de kaart niet meer kunnen activeren of een nieuwe kaart aan kunnen maken en hierop geen uitzondering gemaakt kan worden. Daarbij geven ze tevens aan dat de geldigheidsdatum vermeld staat op de bon bij aankoop en de kartonnen omslag. Dit heeft betrekking op de koper bij het aanschaffen van het kadokaart. Echter is het voor de ontvanger volstrekt onduidelijk wat de geldigheidsdatum is, waarneer de kartonnen omslag als mede kassabon bij het ontvangen ontbreekt! Hierdoor is een kado van mijn werkgever uitgelopen tot een teleurstelling!

Nogmaals plaats ik deze klacht omdat mijn voorgaande klacht, maar één reactie heeft opgeleverd, waarbij een medewerker van Bol.com alleen maar naar mijn E-mailadres heeft gevraagd! Verder heb ik niks meer van Bol.com vernomen. Schandalig!!

Alsnog beschikbaarstellen van het tegoed! (€50)

Christina1

Ook een klacht indienen over Bol.com?