Klacht Bol.com: Bol.com cadeaukaart en slechte service.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 288884
Gebruiker
Christina1
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Van mijn werkgever heb ik een cadeaukaart gekregen van Bol.com. Ik wilde een aankoop doen bij Bol.com, maar kreeg de melding dat de kaart verlopen is. Ik heb een mail gestuurd naar Bol.com waarop ik een reactie terug heb ontvangen dat ze de kaart niet meer kunnen activeren of een nieuwe kaart aan kunnen maken en hierop geen uitzondering gemaakt kan worden. Daarbij geven ze tevens aan dat de geldigheidsdatum vermeld staat op de bon bij aankoop en de kartonnen omslag. Dit heeft betrekking op de koper bij het aanschaffen van het kadokaart. Echter is het voor de ontvanger volstrekt onduidelijk wat de geldigheidsdatum is, waarneer de kartonnen omslag als mede kassabon bij het ontvangen ontbreekt! Hierdoor is een kado van mijn werkgever uitgelopen tot een teleurstelling!

Nogmaals plaats ik deze klacht omdat mijn voorgaande klacht, maar één reactie heeft opgeleverd, waarbij een medewerker van Bol.com alleen maar naar mijn E-mailadres heeft gevraagd! Verder heb ik niks meer van Bol.com vernomen. Schandalig!!

De oplossing

Alsnog beschikbaarstellen van het tegoed! (€50)

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Christina1
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen