Opgelost door Bol.com: BOL.COM claimt dat cadeaukaarten vervallen zonder tegenprestatie of vergoeding.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 285321
Gebruiker
D. Meppelink
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Onlangs heb ik weer een cadeaukaart van BOL.Com gekregen. Van de KNSA als dank voor de inzet. Omdat ik er nu een aantal heb, wilde ik nu iets bij BOL.COM bestellen. Echte twee van de vier kaarten zijn inmiddels "Vervallen". 2 x €22. Welliswaar heb ik een account bij BOL.COM, echter dat er een vervaldatum op de kaarten zat heb ik op deze kaarten niet kunnen vinden.

De oplossing

De beide kaarten alsnog toe kunnen voegen aan mijn cadeaukaart tegoed.

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste D. Meppelink,

    Uw bericht is gelezen en er wordt zo snel mogelijk contact met u opgenomen.

    Met vriendelijke groet,
    Milly van bol.com
  2. Auteur
    D. Meppelink
    Datum
    In vol vertrouwen in goede oplossing.
    Mvg,
    Dick

Uiteindelijke oplossing

Auteur
D. Meppelink
Datum
Uiteindelijke oplossing
Heb voor het volledige bedrag nieuwe cadeaukaarten gekregen.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen