Klacht Bol.com: Bol.com doet niets met een verlopen cadeaukaart en weg is je geld!

Bassie46

Vanuit mijn zakelijke netwerk heb ik twee cadeaukaarten gekregen van Bol.com.
Ik wil een aanschaffing doen bij Bol.com, maar ik krijg de melding dat de kaart verlopen is.
Een medewerker van Bol.com heb ik gesproken en die mij wist te vertellen dat de kaart drie jaar geldig is en inmiddels is verlopen.
Bol.com vindt drie jaar geldigheid genoeg en kan verder niets voor me doen.
Op deze manier strijkt Bol.com onterecht andermans geld in eigen zak.
Op de kaart staat nergens iets vermeld over een beperkte geldigheidsduur.
Een leuk cadeau is opeens een grote teleurstelling....

Gecompenseerd worden. De geldigheid staat NIET op de cadeaukaart!

Bassie46
Bizar! Op klachtenkompas.nl staan meer klachten over verlopen cadeaukaarten, waarbij wel een oplossing wordt geboden. Bij mij ontbreekt karton of plastic. Je kunt niet zien hoe lang die geldig is. Wel verwijzing naar de voorwaarden, maar saldochecker werkt niet! Steeds deze melding: Er is iets fout gegaan, probeer het later opnieuw. Waarom staan vervaldatum EN tegoed niet op de kaart? Dit is gewoon diefstal. Zakenrelatie geeft geld uit en ik krijg er niks voor terug. Waarom laat? Geëmigreerd en nu pas komen die kaarten naar voren. Andere kaarten (Gall&Gall, VVV, etc.) nog wel geldig. Ik raad iedereen aan om te klagen! Absurd dat er zoveel willekeur is met cadeaukaarten. Ik wou nog winterschoenen of een replica herdershond bij ze bestellen. Bol? NOOIT MEER!! Bedenk dat je jouw verlopen cadeaubonnen kunt weggeven aan bepaalde instellingen. Google daar eens op. Zij krijgen wel compensatie van Bol, maar jij bent te laat en krijgt niks. Bol maakt dat ook niet bekend. Oplichters!

Ook een klacht indienen over Bol.com?