Klacht Bol.com: Bol.com / Electro deals hebben de verkeerde tv geleverd en bieden geen enkele service!

Gebruiker1530875622

Bij bol.com hebben wij de QE75Q7FNALXXN (NL model) 2018 model gekocht voor 4199 euro, welke volgens Samsung in een cashback actie van 500 euro zou vallen. De TV werd geleverd door partner Electro Deals BV. Na een paar dagen hebben we de cashback actie aangevraagd bij Samsung door versturen van de bol.com factuur en de uitgeknipte streepjescode. Samsung gaf aan dat ons model TV uitgesloten is van de cash back actie, omdat het geen Nederlands model betreft. Het is een geïmporteerd model met artikelnummer QE75Q7FNG. Wij liepen dus 500 euro cash back mis en daarnaast hebben we dus een buitenlands model (met mogelijke risico's bij verdere garantiegevallen) Buitenlandse modellen waren veel goedkoper verkrijgbaar. Sindsdien hebben we dit probleem al tig keer aangekaart bij Electro Deals en bij Bol.com. Na 15 medewerkers gesproken, gemaild en gechat te hebben is het resultaat dat de zaak bij de productspecialist ligt en bij het bol.com hoofdkantoor. Er komt geen enkele reactie meer van bol.com. In een eerdere reactie gaf bol.com aan dat retourneren niet mogelijk was omdat we de streepjescode hadden opgestuurd. Wij hebben nog een foto daarvan dus dat moet niet onmogelijk zijn. Electro deals doet overigens ook helemaal niks, want zij zeggen dat we binnen 24 uur hadden moeten merken dat het geen NL model was en ze geven aan dat het een Benelux model is en dat ze de laagste prijs hanteren. Iedereen die kan googlen ziet direct dat het een Duits model is en een Benelux model bestaat niet. Het argument van de laagste prijs is sowieso onzin want Electro deals (ook bekend als TV Reus) biedt de TV zelf aan voor 3475 euro (meer dan 700 euro minder!).
De TV zelf bevalt prima, maar we hebben simpelweg veel te veel betaald doordat bol.com / electro deals het verkeerde model geleverd hebben.

Bol.com / Electro deals moeten zo snel mogelijk de TV ophalen en ons geld terug geven. Dan bestellen wij de tv vervolgens wel bij een bedrijf die wel een NL model levert of een bedrijf die een buitenlands model levert tegen een veel lagere prijs. Financiële compensatie zou ook een optie zijn, zolang dit bedrag gelijk staat aan het prijsverschil tussen een NL en buitenlands model.

Bol.com
    Beste klant,

Wat een vervelende situatie. Deze klacht heb ik toegevoegd aan uw casus waar mijn collega mee bezig is. Zij neemt contact met u op.

Deze klacht sluit ik nu, alhoewel ik weet dat uw klacht nog niet is afgehandeld. Mijn collega heeft geen toegang tot deze website, vandaar dat ik 'm alvast sluit.

Jolanda van bol.com

Gebruiker1530875622

Ook een klacht indienen over Bol.com?