Klacht Bol.com: Bol.com geeft mij de schuld van de schade bij het vervoer.

Klachtnummer
# 459849
Gebruiker
Maico_030
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een computer opgestuurd naar de reparatie service van bol.com. Alles nog binnen de garantie dus ik had verwacht dat alles allemaal wel goed zou zijn en ik alleen eventjes moest wachten voordat ik mijn product terug krijg. Na een maand te hebben moeten wachten kreeg ik eindelijk weer een update over de reparatie, met daarin dat er gebruikersschade opzitten waarbij ik al dacht huh? Na foto's te hebben gezien waarbij je ziet dat alles in de computer los licht wist ik waarover het ging. Er is wat mis gegaan bij het vervoer. Dus ik heb dat aangegeven en nu ben ik de verantwoordelijke als er schade komen bij een reparatieaanvraag wat inhoud dat ik 500 euro moet gaan betalen voor een computer van 800 euro. Ik vindt dit onterecht en voel me ook een beetje aan de kant gezet. Ik heb alles met foam blokken ingepakt maar dat is blijkbaar niet genoeg.

De oplossing

Ik wil dat ik in ieder geval niet de gene ben die moet betalen voor de reparatie. Alles valt binnen de garantie en ik wil ook een excuus voor alle stress die mij dit opleverd.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen