Klacht Bol.com: Bol.com geeft onduidelijke verwachtingen over Select programma

Klachtnummer
# 489446
Gebruiker
Jaswir
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb het Select programma aangeschaft omdat ik juist zoveel moeite heb met hun partner PostNL. Het select programma geeft de verwachting dat er een extern bedrijf Select de bezorging doet.

Pakketten worden vaker bij buren bezorgd terwijl ik thuis ben,
of niet bezorgd en dit soort dingen komen niet één keer voor, maar vaker.
Ik betaal juist meer omdat ik verwachtte dat Select via een extern bedrijf werkte wat meer kwaliteit levert voor bezorging tegen een hogere prijs. Maar dus niet, blijkt bezorger van PostNL te zijn en weer een probleem.
Wegens mijn beperkingen (autistisch) is dit heel vervelend dit heeft mij enorm veel stres opgeleverd.

De oplossing

Ik wil dat ze via een extern bedrijf gaan werken anders dan PostNL die de bezorging doet. Een bedrijf wat meer kwaliteit geeft tegen een duurdere prijs zoals de naam mij de verwachting geeft en ik niet alleen blijkbaar uit andere klachten hier.

Of dat er duidelijk wordt vermeld dat Select ook via Post NL gaat.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen