Opgelost door Bol.com: Bol.com heeft bestelling geannuleerd

Marc

Op 19 januari 2014 heb ik drie producten bij bol.com bestelt. Het betreft twee maal de Steelseries Siberia V2 Gaming Headset en een maal de Steelseries Diablo III Gaming Muis. Ik had een muis en een headset nodig en besloot eens rond te kijken bij bol.com. Nu zag ik de eerder genoemde producten staan voor een mooie prijs. Helaas bleek het om een prijsfout te gaan en bol.com heeft mijn bestelling geannuleerd. Nu heb ik weinig verstand van dit soort producten en ik had ook geen idee dat de prijs van deze producten eigenlijk hoger lag dan genoemd.

Ik begrijp dat dit vervelend is voor bol.com maar toch vind ik dat ze deze producten gewoon moeten leveren of in ieder geval een andere vorm van compensatie moeten bieden.

Bol.com
    Geacht heer/mevrouw,
    Wij hebben uw melding in behandeling genomen en nemen zo snel mogelijk contact met u op.
    Bol.com Webcare Team
    Bol.com
    Geachte heer,Zojuist bent u per e-mail geinformeerd.Met vriendelijke groet,
    Bol.com Webcare team
    Marc
    Ik ben het eigenlijk niet eens met de oplossing maar ik begrijp dat ik niet veel meer kan doen.
    Marc van der Velde

Marc

Ook een klacht indienen over Bol.com?