Opgelost door Bol.com: Bol.com heeft bestelling geannuleerd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 47669
Gebruiker
Marc
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Op 19 januari 2014 heb ik drie producten bij bol.com bestelt. Het betreft twee maal de Steelseries Siberia V2 Gaming Headset en een maal de Steelseries Diablo III Gaming Muis. Ik had een muis en een headset nodig en besloot eens rond te kijken bij bol.com. Nu zag ik de eerder genoemde producten staan voor een mooie prijs. Helaas bleek het om een prijsfout te gaan en bol.com heeft mijn bestelling geannuleerd. Nu heb ik weinig verstand van dit soort producten en ik had ook geen idee dat de prijs van deze producten eigenlijk hoger lag dan genoemd.

De oplossing

Ik begrijp dat dit vervelend is voor bol.com maar toch vind ik dat ze deze producten gewoon moeten leveren of in ieder geval een andere vorm van compensatie moeten bieden.

3 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Geacht heer/mevrouw,
    Wij hebben uw melding in behandeling genomen en nemen zo snel mogelijk contact met u op.
    Met vriendelijke groet,
    Bol.com Webcare Team
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Geachte heer,Zojuist bent u per e-mail geinformeerd.Met vriendelijke groet,
    Bol.com Webcare team
  3. Auteur
    Marc
    Datum
    Ik ben het eigenlijk niet eens met de oplossing maar ik begrijp dat ik niet veel meer kan doen.
    Met vriendelijke groet,
    Marc van der Velde

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Marc
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen